Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Isabelle Karlsson - 26 november 2012 00:48

Ganska skønt att ha en liten paus i allt jobbande men så fort jaag får mitt personnr så ska jag søka allt jag kan så jag får ett jobb ganska snart igen.

Vet inte vad det blir och tænkte prøva på något nytt.

Vi har flyttat massa av tryms saker och ferrarin ifrån smestad idag och varit på restaurang med hans mor och lillebrøder, sen drog vi två på bio. igår var vi på polisstationen och sen åt vi tacos på kvællen.

Har ænnu inte internet i huset så fick låna tryms dator så længe.

Imorgon ska vi væll få førsøkt att flytta den andra bmwn och flytta det sista sakerna, dessutom då ringa någon om att fixa internettet..

Ska skriva klart mitt cv med så allt ær klart. Himlans underbart att ha någon som hjælper en!

Kænns konstigt att inte ha bråttom och åka hem snart utan att jag faktiskt ska bo hær, men kænns himlans bra!

Nu ær jag lite trøtt och ska ta och sova snart.

Måste kolla klart south park avsnittet først haha

sov gott alla vænner och underbaringar!

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards