Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under december 2012

Av Isabelle Karlsson - 14 december 2012 11:27

Vi hade tänkt åka till Tyskland över nyår men nu blir det USA istället:D
Kommer bli hur kul som helst!

I tisdags natt var vi på premiären av hobbiten- en oväntad resa.
Himlans bra men visste inte att det skulle komma två filmer till, jag ville ju veta hur det slutar! Haha men än så länge mycket godkänd.

Igår skulle jag sökt jobb men rätt person var inte där så ska dit idag igen.
Får hoppas att jag får något jobb som jag faktiskt kommer tycka om.
Å igår skulle vi iväg med bilen på kvällen men inte lätt att bo i en brant backe när det är is på vägen.. Så Trym gled med bmwn rätt in i Helges bil men tror inte det blev några skador direkt.
Fick även köpt julklapp till Trym häromdagen hihi

Nu ska jag duscha!

Av Isabelle Karlsson - 10 december 2012 00:00

Igår tog vi det lugnt med sushi och slappande hemma i lägenheten.
Målade fina leopardnaglar, hur lätt som helst:
Måla grundfärg sen lite ojämna prickar här och där sen måla lite svart runt dom och avsluta med topplack. Klart!
Blev några öl hela natten.
Idag åt vi hamburgare på tex och tog det jätte lugnt.
Familjemiddag hos tryms mor, god mat och trevligt sällskap!
Sen blev det kino! Såg end of watch och jag tyckte den var jätte bra och på slutet började jag nästan gråta.
Men var väldigt många skratt under resten av filmen!
Nu ska vi kolla på tv och chilla :)
Har norskt nr så dom som vill ha det får antingen smsa mitt gamla nr eller fråga på Facebook.
Over and out.

Av Isabelle Karlsson - 8 december 2012 10:55

Bestämde oss för att laga något nytt så vi googlade lövbiff för att vi hade det hemma:)
Blev jätte gott!

Av Isabelle Karlsson - 6 december 2012 23:27

Var hemma i mark för att överraska mamma och pappa, vi körde genom snökaos men fram kom vi och överraskade blev dom!
Kramats med Tyson och Doris hihi
Idag har vi varit på Sandvika storsenter och sökt 5 till jobb så får se om det blir något. Många som söker just nu tyvärr.
Lagade god mat med!
Fylld lövbiff med kroketter och bearnaisesås, mums!
Men är hur mätta som helst nu..
Satte även upp mina fina stjärnljusslingor :)
Lite julstämning ska det vara!
Hoppas ni har det bra i kylan!
Här längtar jag efter mer snö, är pyttelite uhu. Kommer hem på julafton förresten, så om ni vill ses eller så:)
Puss å klem!

Av Isabelle Karlsson - 2 december 2012 20:23

I helgen har vi vart ute på krogen, druckit öl, handlat, haft låååånga sovmorgonar.
Idag vaknade jag av att frukosten var färdig och stod på bordet, awesome!
Sen åkte vi till en inomhus golfbana, Trym var awesome, Helge lärde sig fort och jag var värdelös.
Sen åt vi på Big Horn och det va huuur gott som helst.
Just nu äter vi godis å chips och kollar på film, jag, Trym, Helge och Lars.
En bra första advent på Haslum, bott här i 9 dagar och imorgon blir det en Sverigetur! Woho! :)

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards