Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

2013

Av Isabelle Karlsson - 4 februari 2013 12:04

Det nya året firades i USA och kommer blogginlägg om hela resan snart!
När vi kom hem hade vi sjukt mycket snö som vi hade glömt bort, även glömt bort minusgraderna uhuhu. Sen började Trym jobba, jag sökte jobb och var på intervju på en restaurang som heter Egon. Kolla in den på Egon.no
Provjobbade fre & lör, fick jobbet och jobbade söndag !
Idag är jag ledig så väldigt segt att ta sig ur sängen.
Ska tvätta jobbskjortor och byxor.
Måste också köpa Goa jobbskor, svarta byxor och lite sådana grejer.
Trodde aldrig det skulle vara så jobbigt att vara servitör så har definitivt en annan syn på yrket nu.
Men det är väldigt kul, man får träffa nya människor och göra väldigt mycket olika saker varje dag.
Träningsvärk ingår haha
Ska lära mig bära fler tallrikar på en gång, för går fortfarande lite ostabilt.
Men igår gick det bra med 3 flera gånger, så det tar sig!
Och gud vad god mat dom har, får äta där i jobbet och ja, rekommenderas verkligen!
Nu ska jag duscha klä på mig å äta frukost.
Hoppas ni har det bra! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards