Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Isabelle Karlsson - 19 juni 2013 23:51

Kom till Sverige igår och känns hur bra som helst.
Träffat kära Levin som kommit hem ifrån Australien!
Idag åkte jag till Borås för att umgås med bästaste Bettan, kollade runt lite inne på åhaga nu när Nelly har hyrt det under sommaren, våran lilla tradition :p
Köpte mjukisbyxor och en svart enkel klänning. Harven tendens av att köpa klänningar med massa glitter eller för fancy för att ha till vardags men denna kan jag nog använda när som.
Kommer kanske bilder imorgon.
Hörde att jag bloggar för lite så kanske kan ta tag lite i det igen. Synd för er som är inne och kollar här utan att se något nytt så jag ska göra mitt bästa!
Träffade även min kära brorsdotter Annie idag, hon åker till Leksand imorgon igen så väldigt glad att vi han träffad innan <3
Imorgon får vi se vad jag hittar på, ska handla lite åt mamma iaf.
Ska fira midsommar hemma i sund men funderar på att ta en biltur för att hälsa på vänner runt om här innan jag åker tillbaka på lördag.
Så svårt att hinna med alla när tiden är så begränsad. Ska ju jobba på söndag så måste hem innan.
Dessutom saknar jag alla godingar där uppe!

Tog en powernap innan å det va inte så lurt för nu är jag inte direkt trött.
Tyson ligger redan å snarkar jämte mig, den lilla grisen.

Åt en kanelbulle igår och Gud vad jag saknat det! Finns ju typ bara boller i Norge å det är inte samma sak.
Och mamma hade gjort smörgåstårta idag så nu är jag mätt och lycklig.

Oh längtar tills midsommarafton!

Murran, jaxon och Märta :D

Alla bord vad upptagna så klart vi tar tåget :D

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards