Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under juli 2013

Av Isabelle Karlsson - 7 juli 2013 14:04

The happiest people dont have the best of everything, they just make the best of everything they have.

Av Isabelle Karlsson - 4 juli 2013 22:10

Oh det var spännande att komma upp klockan 8 idag! Är ju sämst på att vakna men efter typ 7 alarmer så kom jag upp. Dusch, kläder och smink sen gå till bussen.
Öppnade uteserveringen för första gången och sötaste Sara hade skrivit en att göra lista till mig :) dock så regnade det så behövde inte öppna helt.
Så jobbade inne med Theresa istället och det behövdes då det kom många under lunchen.
Fick gå hem efter 10 timmar, hann in på Clas Ohlsson för att köpa "under sängen lådor" å fotoram och sen snabbt in på rema 1000 för att köpa frukost/middag/lunch/kvällsmat till idag.
Kom hem efter många om och men(lådorna var jätte stora och mina påsar as tunga) åt sashimi, avokado, agurk, rømme och løk.
Awesome! Och har blitt avhengig..
Ska försöka att inte spise det fööööör mycket så jag tröttnar.

Är ganska jätte trött och himlans tråkigt att vara själv.
Saknar mitt crew. Kram kalas på söndag!<3

Av Isabelle Karlsson - 3 juli 2013 22:01

Idag har jag och Emma vart hur flinka som helst!
Skruvat fast saker som vart lösa och halvsönder, satt upp hyllor, flyttat saker, burit en kommode, städat och vasket rummen...
Vi trenger ikke män! ;)
Jag har fått mitt rum så nu börjar det bli lite isabelleigt.
Insåg nu att jag trenger massa mer saker men har iallafall allt jag behöver just nu.
Sen åkte Emma så jag fortsatte städa i lägenheten, støvsugit lite överallt, hängt upp tvätt, tvättat, diskat, kastet søppel, vasket inne på badet nere.
Ja fullt upp!
Sen kom kjære Sara hem så nu ska vi kose oss i soffan med gotteri, Ikea katalogen och tv ! :)
Det förtjänar vi.
Hör av er om ni lurer på något eller bara saknar mig!
Puss

Söta Emma kunde minsann skruva hål i väggen!

Har iallafall en säng, matta, kommode och skittentøyskurv än så länge :)

Woho för dioder som man skifte färg på! :D

Av Isabelle Karlsson - 3 juli 2013 02:13

Idag vaknade jag halv 2! Helt sjukt att jag kunde sova så länge.
Men skönt var det :)
Hjälpte Sara och Emma att flytta på saker då vi nu är 4 som ska byta rum.
Senare åkte Sara på jobb och jag å Emma fortsatte greja.
Spiste sashimi idag igen :)
Sen fick vi skjuts av Amalia till Ikea och handlade massa saker.
Jag köpte bland annat: täcke, kudde, påslakan, matta, ljus, dioder..
Saker man behöver på ett rum helt enkelt.
Fixar bilder när jag fått in sakerna på rummet och fått iordning lite mer.
Nu har vi skruvat ihop Emmas nattduksbord och lådor dessutom spist lite mer sashimi haha
Klockan är över 2 och borde sova för tänkte gå upp tidigare och gå iordning på dygnsrytmen innan jag börjar tidigt på torsdag.
Mycket att stå i när man har litt fri!
Puss å over and out!

Söta Emma är så flink!

Av Isabelle Karlsson - 2 juli 2013 01:02

Var lite sugen på allt så gick till butiken och köpte allt jag ville ha haha
Så laks sashimi, avokado, gurka, oliver, rømme och soya.
Gud vad gott det var!
Köpte serranoskinka med men får äta den annan dag.
Slökollat på tv och borde väll sova snart. Imorgon ska jag flytta saker och åka till Ikea med Emma.

Förresten! Allt har ordnat sig och fick idag reda på att jag kan bo i lägenheten med Sara, Emma, Taran och Robert!
Så himlans skönt att inte behöva hitta något annat när detta är det enda stället jag ville bo på.
Ni är så underbara and i like you guys hätte mye! <3

Av Isabelle Karlsson - 1 juli 2013 19:26

Sov länge och jätte gott!
Var ett tag sen så var himlans skönt.
Drog sedan på jobb vid 4 sen jobbade jag till 22, Emma frågade om jag hade lust att dra med ut och självklart ville jag det då jag hade fri dagen efter!
Så hem för att göra sig iordning med Emma och Sara och sen hamnade vi på uteserveringen på Lavo.
Var nog bransch utekväll för dörrvakten frågade vart vi jobbade och Egon var tydligen rätt svar :P
Såg folk längre fram i kön som inte fick komma in .
Var även billig öl så var himlans koseligt :)
Tack jenter! <3

Gäller å piffa till sig när man har chansen ! :)

Av Isabelle Karlsson - 1 juli 2013 19:15

Häromdagen var vi på telemuseet och kollade på massa spännande saker, pillade på olika grejer och experimenterade.
Så himlans kul!
Dock var vi inte där så länge för jag skulle på jobb vid 4.
Får åka dit snart igen så vi hinner kolla och läsa igenom allt! :)

Fanns massa gamla bilar och flygplan :)

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Skapa flashcards