Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Isabelle Karlsson - 4 augusti 2013 10:15

Vaknade och insåg att det var söndag, när fasen öppnar vi restaurangen då?
Fick gå upp och väcka och fråga kära Sara. Så 11 skulle jag vara på jobbet, helt okej att ha en timma till att göra sig iordning på på morgonen!
Såg ut som ett vrak men hade ju tid till att platta håret, göra mig iordning och packa. Så stod där och sminkade mig och insåg att jag ser ganska bra ut idag, är ganska nöjd med mina läppar faktiskt, helt plötsligt bara självförtroende +1.
Så nu sitter jag på bussen som tar mig till tåget som ska ta mig till jobbet.
Lyssnar på bra musik och är väldigt glad!
Solen skiner och jag öppnar uteserveringen och kommer va drit mye och göra i guess men det gör inget för jag ska till Sverige när jag slutar!
Ska krama-dricka-flumma bort alla bekymmer och ha det underbart ända tills på lördag!
Känner att livet inte är så pjåkigt ändå.
Det löser sig, det gör det alltid.
Puss på världen!

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards