Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Isabelle Karlsson - 6 april 2014 17:25

Mycket funderingar nu för tiden.
Alldeles för mycket att göra, alldeles för stressigt och saker som måste göras.
Jag hinner ingenting, kommer inte ihåg någonting.
Som om man samlat ihop hela mig i en glaskula och sedan kastat den i marken, tusen bitar överallt och där i mitten står jag.
Måste samla ihop allt, tankar, saker, planer, jobb, vänner, privatliv, familj, hälsa och hjärtat, puls i 1000/min.
Och folk har börjat säga att istället för att det är en vägg så är det ett stup, jag förstår dom.
Men jag faller inte, jag dras ner samtidigt som jag för mitt liv försöker klättra upp.
Paranoid dessutom. Vem fasen är jag?
Nu måste jag fortsätta jobba.
Men så här är det, det är så det känns.
Lika bra att le, då ser man iaf bättre ut.
Välkomna in i mitt huvud.

[Bild]

Att shoppa slut alla pengar och att tatuera mig gör mig glad.
Och mina vänner. Dom som jag har kvar.
Tack för att ni finns och står ut med mig!

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards