Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort.
Behöver lite slowmotion för att hinna med.
Jag fattar ingenting.
Vad händer?
Kommer jag explodera?
Eller har jag redan gjort det?
Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända och jag är i trans och hänger bara med.
Fumlar med längs sidan och förstår ingenting.
Vad händer? Vad hände? Vad kommer hända?
Behöver man veta?
Jag är så stressad. Jag måste hinna andas.
Jag förstår verkligen ingenting.
Det kanske blir bra.
Men det vet man ju aldrig.
Någon gång blir jag bra.
Någon gång ska jag må bra, igen.
Bergodalbana indeed.
Uppers downers screamers laughers.
Vem behöver sånt när man är ett känslomässigt vrak?
Naked and exposed.
Precis det ni vill höra, hon mår dåligt.
Vältra er.

Ja naken och exponerad för världen.
Vidrigt.

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards