Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under december 2010

Av Isabelle Karlsson - 29 december 2010 19:12

Idag krockade två bilar emellan Kinna och Skene, elelr ah den ena hade hamnat under den andres släp på något vänster.

Krocken.

Och under släpet är det även en väg skylt som inte syns.

Bt.se skriver om det här : www.bt.se


En av de bästa sakerna att få på posten <3

Av Isabelle Karlsson - 28 december 2010 22:06

Varit å jobbat, ska snart sova, för imorgon ska jag jobba.


 

Inte jätte kallt ute idag ändå.

Isabellen

Kristineberg.

Av Isabelle Karlsson - 27 december 2010 21:20

HAHAHHAHAHHA Finn ett fel i fotot XD

Sanji är galen.

 

Av Isabelle Karlsson - 27 december 2010 19:06

iDag jobbade jag i sjukt fint väder, vi trotsade kylan och grillade korv.

Jag älskar mina fotografier

Jag älskar mina fotografier.

 

Vad tycker ni om dessa fotografierna?

Av Isabelle Karlsson - 26 december 2010 17:11

Igår var vi på kinna stadshotell och jag träffade massa gamla och nya vänner jag tycker himlans mycket om <3

 

Eric och jag <3

Eric jag och Levin <3

Pao & Timmy <3

 
  

Jag och QB <3

Jag och Malin <3

Av Isabelle Karlsson - 25 december 2010 13:58

Här är julklapparna jag fått än så länge :)

Tack älskling för den fina klockan å den fina ringen! Blev jätte glad!

Synd att jag har för små armar och fingrar, men får åka och fixa dom snarast! <3


 

Min FINA klocka jag fick va min älskling :D

 

Fina klockan <3

Min jätte fina ring <3 Och nej ingen förlovnings ring :P

 

Det här fick jag av Annie och Max <3

Detta fick jag av eric föräldrar :)

Och detta fick jag och eric ihop av hans föräldrar :)

Handdukar & likör av mamma och pappa, paradis ask av mormor & morfar :)

 

Shampo, balsam och "braförhåretmedel" av Annica och Claes :)

Åka till Gekås med Anie och mamma och får 500:- att handla för där, presentkort på expert 500:- ifrån mamma, 500:- av mormor och morfar, presentkort på ginatricot 500:- ifrån erics mamma och pappa, 500:- ifrån erics farmor & farfar :)

Av Isabelle Karlsson - 23 december 2010 21:45

Hej idag köpte jag ett par till öronmuffar, är lite sådär nykär,

Dom passar mig jätte bra å jag blev jätte söt i dom.

99:- på Shock :)

Vad tycker ni om mina nya muffar?


   

Jag älskar dom <3

Av Isabelle Karlsson - 23 december 2010 19:26

Idag åkte jag till Göteborg och handlade julklappar, Pauline och Timmy var där så umgicks med dom <3

Massa affärer, god mat & underbart sällskap, Tack!

 Lammfärsspett, saffrans ris, tzatziki & grillad tomat.

 

Briska cider.

 

Göteborgshjulet at night.

 

Göteborgshjulet at night.

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards