Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2011 21:50

Fick hem mina produkter ifrån Eleven.se idag.

Är jätte nöjd med alla 3 produkterna plus testerna jag fick med.

Absolut inte sista gången jag beställde ifrån dom.

Rekomenderas varmt!

 

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2011 21:02

Idag vaknade vi vid typ 1 sen skjutsade Eric mig till konsum så jag kunde hämta ut mitt paket ifrån eleven, sen körde han hem mig till mamma och pappa.

Hemma åt vi mat och kollade på tv, körde ut några till brev.

Fick även reda på att min bil är färdig och körduglig, ska bara ställas på och få försäkring!

Har haft en bra dag och bara tagit det lugnt så jag blir frisk någon dag.

  Tyson <3   Doris <3

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2011 00:00

Kollade nyss på sex and the city 2, var inte den bästa filmen tycker jag.

Doma var gifta och hade barn å grejer, dom ska ju vara singlar och stöta på allt och shoppa loss hela tiden, men så var det inte.

Dom hade varsitt förhållande problem ungefär, förutom en av dom som fortfarande var singel.(kan inte någon av deras namn faktiskt).

Var inte mycket kläder, mode eller intriger.

Det var då homosexuella killar som gifte sig i filmen, åh gud vilket fint bröllop!

Allt var i vitt och glittrade! Tror ni jag blev frälst eller?

Nu vet jag typ hur mitt drömbröllop kommer se ut,

ska även lära mig ätan tårta tills dess.


Filmen får 3/5 av mig, pga allt glitter på bröllopet.

  Åhåhå klänningen!

Jag ska ha en sådan här tårta på mitt bröllop, punkt slut.

   

Jag skulle göra nästan vad som helst för dessa skorna.

  den svarta klänningen är jätte fin!   Jag måste ju verkligen ha dom.

Dom är gjorda för mig!

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards