Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Isabelle Karlsson - 2 januari 2012 01:36

Sammanfattning av min helg i bilder   

 

Var bjuden till mormor och morfar då dom firade sin 68onde bröllopsdag, dom bjöd på mat och tårta.


Mormor och morfar  

 

Var även bjuden till min bror med familj att fira det nya året.

Dom bjöd på mat som min bror lagat i sin nya muurikka :)

 

Sallad, kokta nudlar, stekta nudlar, kyckling, paprika och olika korvar, baguetter.

 

Jag är för mesig för att tända fyrverkerier så jag nöjde mig med tomtebloss.

Vi badade badtunna ifrån klockan 23 till tolvslaget så vi skålade in det nya året när vi badade!  

Sen fick jag tacka för mig och åka och hämta systeryster med pojkvän i fritsla för jag hade lovat att skjutsa hem dom.

Sen när jag åkte hem svängde jag in till Levin som hade fest, där fick jag med mig Kajsa och c:o i bilen så jag skjutsade dom till Haby. Sen åkte jag och Tyson hem och sov.

    


Efter en lång helg är både jag och Tyson trötta, var nyktra igår men vi har ändå bara slappat framför datorn, kollat på film och käkat popcorn.

Bakade morotsmuffins med kanel innan med.. lika gott denna gången!

Nu hoppas vi att 2012 blir minst lika bra som 2011!     

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards