Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Isabelle Karlsson - 11 januari 2012 18:35

Idag blev jag inringd att jobba i Borås så självklart tackade jag ja, när jag slutade hittade jag fina skålar som var otroligt billiga på ica maxi så jag köpte dom till Tyson som vatten- och matskålar.

Kom hem och diskade dom och fyllde en med mat och en med vatten. 

Gick och satte mig i soffan och sedan hör jag Tyson skälla inne ifrån köket.(han skäller inte om det inte är något lurt)
Så gick dit och insåg att han var rädd för skålarna! Antagligen för att han inte såg när jag ställde dit dom och att han inte sett just dom innan.

Men fick visa han att dom inte var ett dugg farliga så nu äter han (med viss försiktighet)

Söt plutten gör så här nu:

1. Sträcker sig så man slipper stå jätte nära skålen, fyller munnen med mat.

 

2. Går en bit ifrån, släpper maten på golvet och äter sedan upp en och en.

 

Man vet aldrig vad dom har i görningen de där skålarna! Haha 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards