Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under januari 2011

Av Isabelle Karlsson - 18 januari 2011 22:07

Bara för att jag har ett stativ å måste öva i ps och att fota.

Sanji das modell.


Sie ist ein Modell und sie sieht gut aus
ich nehm sie heut gerne mit zu mir nach Haus
sie wirkt so kühl an sie kommt niemand ran
doch vor der Kamera da zeigt sie was sie kann

 

Av Isabelle Karlsson - 17 januari 2011 21:18

Ville bara med detta säga att jag köpt ett nytt stativ och att det passar mig utmärkt.

tack mamma för presentkortet i julklapp <3

Skit bilder men var ju tvungen att testa något ju!

  Vill ha laserpennor i alla färger nu ju.

Tips på vart dom kan ha det? 

Av Isabelle Karlsson - 16 januari 2011 18:59

Idag var Eric ute med katten, men var lite blött på marken så katten ville inte gå på marken.

Så eric fick bära henne men hon ville vara på hans axlar :P

  Min baby <3   Hihi älsklingen <3

Av Isabelle Karlsson - 15 januari 2011 21:02

Idag var jag, Monica & Annie på Gekås.

HIttade en tröja, strumpbyxor å lite små skit.

Fick hälsa på Dorisen och Piccolo hemma med <3

 

Isabellen.

  Dorisen som inte blev så bra på kort idag.

 

Piccolo som var på besök och gillade inte alls kamera blixten.

Av Isabelle Karlsson - 15 januari 2011 07:11

Jag älskar att ha lager på lager.

Och benvärmare är jätte fint och jätte mysigt.

Får se om det blir Gekås idag, för det verkar som om det är dåligt väglag ute.

Annars kommer jag va hos mammsen å pappsen å lilla skrutt Doris idag.

himlans kul :)

 

Förresten, jag har hittat min Ipod igen, nu, precis nyss.*happyface*

Är ändå glad att jag köpte nya hörlurar.

Av Isabelle Karlsson - 14 januari 2011 18:22

Idag fick jag min försenade julklapp av Bettan och det var två himlans roliga böcker med galna lappar folk hittat lite överallt i Sverige.

Bara för jag sa att jag tyckte den ena var rolig hemma hos henne :)

Tack !!!

B som i Bettan, B som i Bäst, B som i Bettan är Bäst!

 

Av Isabelle Karlsson - 13 januari 2011 21:25

Idag jobbade jag 8-16.

Åkte sedan till kinna, köpte hörlurar på expert å kollade stativ, bolaget å köpte cider, netto å köpte mjölk OCH BRÖT AV mitt betalkort i apparaten.

TUR att det är torsdag så banken var öppen till 18, hann dit å beställa nytt å hann ändå med 90an hem <3

 

Rosa marshmallow hörlurar <3

Av Isabelle Karlsson - 13 januari 2011 19:04

Här har vi Malins Rambo, himlans söt vovve som jag mös med heeeeela rasten.

Kommer inte ihåg vilka olika raser det var men chihuahua iaf :)

Puss på Rambo! <3

 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards