Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 4 september 2011

Shopping i Göteborg!

Av Isabelle Karlsson - 4 september 2011 21:39

Jag, Anna och Bianca åkte in till Göteborg för att shoppa i lördags.

Gick super bra! (bäst för Anna hihi)

Shoppade, åt mat, tog oss till Orient huset(som ingen av oss varit på förut men anna hittade)

Gick även in på zoologiska som låg brevid.

Shoppade lite mer, fikade och åkte hem.

Super bra dag!

Köpte inte såå mycket faktiskt;

Magskärp med en rosett, svart sjal, randig t-shirt, vit/rosa varmtröja, randig tröja, vitt linne, glittrigt diadem, leopard strumpbyxor.

Tror det var allt, någon godis och dricka å så med.

Bilder kommer upp framöver :)

Imorgon blir det Borås med Anna :D

   

             

Klicka på småbilderna om ni vill se dom i större format :)

Den sugar cane drickan rekomenderar jag INTE, smakade typ majs i rinnande form, fy fasen vad vidrig, jag tog en klunk och Anna en, sen fick det va nog.

Vilken strålande dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards