Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Isabelle Karlsson - 22 mars 2011 10:24

Igår åkte jag buss hem ifrån mötet jag hade haft i Borås.

I Fritsla började jag tycka det var lite jobbigt att andas, eller ah

svårt att förklara, jag var tvungen att ta i för att andas men det

var verkligen jätte jobbigt.

Jag kunde knappt prata, var andfådd, fick inget syre

och skakade jätte mycket.

När jag var utanför sjukhuset i Skene ringer jag 1177 och

berättar som det är och dom säger att jag ska gå till akuten, vilket jag då gör.

Väl där tar en sköterska hand om mig å sen kommer doktorn å lyssnar lite på lungorna å så sedan beställer han en ambulans som kommer efter 5 min.


Fick åka till Borås med ambulansen, och ringde Eric på vägen in så han var snäll och ringde mamma å pappa så alla 3 kom in till mig i Borås.

Sedan gjorde dom massa tester å lyssnade på lungorna och hjärtat.

Fick även kontraster i blodet innan jag röntgades.

Efter många timmar av väntande & massa prover å tester så visar sig

allt vara jätte bra.

Inget fel på mig alls så jag vet faktiskt inte varför jag inte kunde andas,

men det lugnade ner sig sen.

 


 

  Tyckte allt var mycket spännande och intressant med tanke på att jag aldrig har behövt åka ambulans eller ens behöva åka till sjukhuset.

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards