Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under april 2011

Av Isabelle Karlsson - 28 april 2011 22:34

Saker jag vill ha, vill köpa eller önskar mig.

Beror på vilket som går fortast.

~Locktång

~Rosa ögonskugga

~Fina kläder

~Gymkort

~Vitt diadem

~Parfym

~Epilator(helst smärtfri)

~Platåskor

~Vårjacka

~Tatuering

~Ny frisyr

~Ny mobil

~Chihuahua

Jag vet MÅNGA mer saker, men inget ploppar upp i huvudet nu.

 

Av Isabelle Karlsson - 28 april 2011 17:49

Idag fotograferade jag blommor på väg hem från bussen.

Nöjd och det var en bra promenix.

Imorgon ska min cykel på operation så jag kan glida runt på den!

       

Av Isabelle Karlsson - 27 april 2011 09:18

Ätit lite frukost

Tagit morgon tabletter & Berocca boost

Tatt på mig nästan alla kläder

  

Ska fixa håret

Sminka mig

Ta på mig resten av kläderna


Mamma kommer och hämtar mej om en stund.

vi ska till Borås och vara med Malin! <3


   

Av Isabelle Karlsson - 26 april 2011 22:20

Idag har jag jobbat men blev ledig nu på natten.

Så hälsade på Jessika och Peter i Kinna i sin nya lägenhet.

Har färgat Erics hår <3

Imorgon ska jag vara med mamma och Malin i Borås.

Luncha å kolla i affärer för jag får min lön imorgon!

 

 

Av Isabelle Karlsson - 25 april 2011 20:02

Hon är verkligen grym på att färga håret!

Rekomenderar att kolla in hennes sida :)

http://haircrazy.info/timelines/TyDye/2010/4/5/7744/

 

Av Isabelle Karlsson - 24 april 2011 22:14

Jag har haft en jätte lugn och mysig helg hos mamma och pappa.

Kunde inte varit myclet bättre.

Ätit massor, solat och tagit det lugnt.

Fotograferat ganska mycket.

Och varit med älsklings doris!

 

Av Isabelle Karlsson - 23 april 2011 08:58

Nu ska jag åka hem till mamma å pappa och fira påsk.

Åh har saknat Doris så!

Men hon kommer bli så glad  när jag kommer hem nu.

Kommer bli en awesome helg!

 

Bilden är från förra gången jag var hemma, nere vid stranden.

Av Isabelle Karlsson - 22 april 2011 22:07

Hej hallå.

Jag har tjänat rejält med pengar, dubbelt upp men samma timmar.

Visst älskar vi dagen innan afton och aftonar?

Även måndag är sjukt värt å jobba, nice.


Jag har fina ben, faktiskt.

Eller ah det tycker jag.

Jag hittade en tappad glass.

Och vi grillade hos Erics föräldrar.

 

 

   Imorgon ska jag hem till mamma, pappa & Doris.

Nu ska jag skölja ur min hårfärg.

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards