Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Isabelle Karlsson - 22 juni 2011 21:21

För ett tag sen var jag med om världens mest

misslyckade färgning av mitt hår.

Och har nu bestämt mig för att visa vad som händer

om man färgar sitt hår för mycket.

Tänk inte: "det händer inte mig" för så tänkte jag och

nu har jag ju klippt page för att det faktiskt hände mig.

Resultat av blekning :

  Pissrosablont   Håret bara ramlade av, som tur var gick det av på mitten å inte i hårbotten.

Så nu ska jag (försöka) vara räddare om mitt hår.

Men med min systers hjälp är mitt hår fint nu.

Page och brunt, jag är nöjd.

(även om mitt hår ska växa ut och bli långt igen)

Av Isabelle Karlsson - 22 juni 2011 01:37

Fortfarande sjuk.

Har orkat åka med mamma och handla lite mat iaf, blev även en ny fin väska.

Tvättat kläder och kurerat sig hela dagen.

Blivit att kolla på några filmer med.

The proposal & The final destination

(och någon mer jag inte kommer ihåg)

Så nu hade jag tänkt bli feber fri, är så trött på att kallsvettas och att vara yr.

Imorgon ska jag äta soppa för det gör man när man är sjuk.

  Ur fokus.   Jag och Tyson myser <3

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards