Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under april 2012

Av Isabelle Karlsson - 27 april 2012 18:09

"Oh, baby. The only time I'm ever gonna love you for your brain is if I was caught in some kind of apocalyptic nuclear explosion and was turned into one of the FUCKING LIVING DEAD!"

Av Isabelle Karlsson - 26 april 2012 20:32

Hur kan man annat än att älska mig?

Här står jag och gör marängswiss, egentligen enbart för att jag var sugen men klart jag bjuder !

Åhå har varit sugen på det i flera veckor och NU äntligen så släppte jag taget på

anti-äta-socker för en stund så ska proppa i mig.

Är verkligen värd detta efter allt promenixande, men kommer antagligen få gå flera mil till efter det här.

Men det lär det ju vara värt.


Höjden av dumhet:

Härom dagen när jag var sugen på marängswiss satt jag och funderade på vad dom vita sakerna man har i heter..

Efter en stunds funderande inser jag att jag är dum i huvudet.

Tack för mig!


 

Av Isabelle Karlsson - 25 april 2012 22:11

Orkar inte stå på mina egna ben
Jag vill aldrig nånsin vara ensam mer


Idag bakade vi bullar på jobbet, blev jätte goda!

Sen hem till mamma och pappa för att hämta Tyson.

Iväg till solariet och där var det fullt så var duktig och tog stå-solariet, yey!

Det är lite jobbigare och dyrare men man får förbannat fin bränna!

Brun och fin åkte vi hem och jag stack ut på en pw.

Fast idag körde jag LITE intervall med pw-jogging, man måste ju öka!

Så har duschat och känner mig fräschast i världen.

Nu ska snart jag och skrutt Tyson gå och lägga oss.


 

Hihi blombud av min honey i måndags!      

Jag älskar att jag får fräknar när jag solar!  

   Stå-solarie med världens finaste naglar.

Av Isabelle Karlsson - 24 april 2012 21:21

Idag har jag jobbat 10 timmar och sen åkte jag hem till mamma och pappa för att hälsa på Tyson och äta lite.

Dom är snälla och passar han när jag jobbar så länge.

Sen åkte jag hem för att promenixa och sola men hade ingen motivation så sa till mig själv att jag inte fick sola om jag inte tog en promenix, så gick till Kinna, sov i solariet 16min och sen gick jag en omväg hem igen.

Duktig chey!

Blir så förbannat stolt över mig själv som faktiskt är så här duktig.

Hade tänkt att jag skulle kunna med att gå i bikini på stranden i sommar, så har ett mål iallafall!


(satte dessutom på runkeeper när jag gått en bit, började gå där google loggan längst ner till vänster är)

Till Kinna:

 

Hem ifrån Kinna:

 

Av Isabelle Karlsson - 23 april 2012 13:18

Trumma, trumma, 
Trumma, trumma, 
Trumma på din dumma melodi


Trumma samma dumma takt 
i seg och typ utan försvinner i 


Sanning, skvaller, lögnen faller 
hårdare för varje dag som går


Visst kan Åke tänka 
men han tror nog redan 
att han allt förstår


Lika barn dom leka bäst
Jag leker leken ensam med mig själv


Och ensam är så jävla stark
så jag behöver aldrig be om hjälp


Som om det lika gärna va
det kommer alltid tyngre dar
men jag är inte säker på
att jag kan bära dig


Men om vi litar på varann
har vi en liten chans 
Att va osäker och svag
är precis vad jag vill va


Som om det lika gärna va
jag borde tro att allt blir bra
Men jag inte säker på
att du kan bära mig


Om vi inte längre kan
så får vi lära varann
Om man ångrar 
får man ändra sig


Jag vet hur jag förstör
Jag vet hur jag sänker dig
Jag vet hur jag plågar 
Jag vet hur jag dränker dig
Jag vet vad du svarar mig
Vet vad jag får tillbaks
Jag vet hur du känner
Jag känner likadant


Jag är inte skyldig dig någonting
Du är inte skyldig mig något


Upp och tampa! Upp och tampa! 



Av Isabelle Karlsson - 22 april 2012 21:58

All Day I Dream About Sex

Ne inte direkt men det är en mycket bra låt med Korn.

jag sitter och lyssnar på spotify på högsta i hörlurarna och hade inte hört om en bomb small utanför.

Kollar dessutom på en film som går på tvn.

Funderar över min sommar och hoppas den kan bli så awesome som jag hoppas.

Det finns så mycket jag vill göra!


Insåg att väldigt många mer kollar min blogg nu för tiden och måste säga det är väldigt kul.

Oavsett om jag gör inlägg eller inte.


Ska ha möten och jobba hela veckan, ska bli ganska awesome, dessutom är det löning på fredag!

Det behöver jag då jag inte har några pengar alls överhuvudtaget.

Känner att jag behöver ett par Jeffrey Campell skor, men det kommer jag nog aldrig kunna unna mig.


Jag börjar bli ganska nöjd med mig själv, tror att äta rätt och att ta powerwalks får mig att må bättre.

Ska försöka på mig en beach 2012! man kan ju alltid ta och försöka iaf!

 

Av Isabelle Karlsson - 22 april 2012 14:35

Förstår inte varför folk ändrar sig när dom fått det dom vill ha.

Saker kan förvsinna och förloras så lätt, man ska ta tillvara på dom varje ögonblick som går.


Igår var jag hos systeryster och Peter, Anna och martin var där och vi grillade kött, till det hade vi sallad, pommes, vitlöksbröd och olika såser.

Sen hamnade vi i matkoma allihopa och spelade UNO.

Josefine är den bästa människan på hela jorden och vet inte vad jag hade gjort utan henne.

Hon har hjälpt mig med allt hela mitt liv och hon har alltid haft rätt 


AAhh allt går så fort hela tiden, kan inte folk ta det lugnt och bara ta det som det kommer, vi har ju inte bråttom. 

Jag förtjänar bara det bästa, varför ska man nöja sig?

Alla vill vi väll vara lyckliga? Det är väll det livet går ut på?

   Fuck you fucking fuck.

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2012 16:08

Jobbade till 15 sen hem för att vila med Tyson och komma på planer för kvällen.

Sedan visade det sig att Henny skulle ha fest så jag gjorde mig iordning och gick dit.

Var där med underbara människor som man inte träffat på länge och sedan åkte vi till kinna för att gå ut.

Alla ville till PH för det såg tomt ut på KK, men jag vägrade och tog med mig Strömberg till KK och sedan kom alla efter sen stund ändå för att det sög på PH haha, alla skulle ha lyssnat på mig med en gång.

Jag dansade med alla och träffade nya männsikor, har inte varit så glad på länge!

Men kvällen led mot sitt slut så åkte hem och sov med min lilla skrutthund.


Jag hade verkligen en awesome kväll och det var verkligen jätte kul från början till slut.

Inga bråk, inget tjaffs, ingen oro. Allt var bara perfekt.

Åh jag vill alltid ha det så, vara jätte glad, ha jätte kul, vara lycklig.

Tack allihop som gjorde kvällen så fantastisk!


 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards