Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under maj 2012

Av Isabelle Karlsson - 30 maj 2012 22:24

Igår var jag och Tyson igår för att shoppa, träffa Bettan och gå på möte.

Impuls köpte en kamera för ovanlighetens skull!

Blev lite kläder med: Neonrosa klänning, rosa linne, blåvitrandig tjockiströja, grått linne och svarta shorts.

Allting passade och jag är jätte nöjd med alla dagens köp.

Blev subway på dagen och skaldjurssallad på café viskan på mötet.

Kvällen blev jätte bra och jag tyckte att hela dagen var awesome.

Säsongsavslutning av GCB så det var lite keligt men as bra avsnitt!

Idag har jag ont i halsen som fasen och känner mig lite febrig men termometern sa annat så blir väll jobb imorgon.

Målat naglarna rosa och ska gå och sova nu, natti babes <3

         

Av Isabelle Karlsson - 29 maj 2012 00:29

I'm on the outside
I'm looking in
I can see through you
See your true colors
'Cause inside you're ugly
You're ugly like me
I can see through you
See to the real you


All this time that I felt like this won't end
Was for you
And I taste what I could never have
It's from you
All those times that I tried, my intention, full of pride
And I waste more time than anyone


All the times that I've cried
All this wasted, it's all inside
And I feel, all this pain, stuffed it down
It's back again
And I lie here in bed, all alone, I can't mend
And I feel tomorrow will be okay


 

Av Isabelle Karlsson - 24 maj 2012 22:30

Idag har jag jobbat massa timmar efter värdelös sömn inatt.
Men de gick förvånandsvärt bra!

Sen körde jag hem Tyson till mamma och pappa, fikade med min bror ute i solen.

Chillat vid hedegärdessjön och käkat glass.

Tog en pw på kvällen och så svettigt har jag nog aldrig blivit så en dusch efter det!

Nu ska jag sova för imorgon väntas 8timmars jobbpass och sedan ett 23timmar pass !

Sen är det bannemej helg !

   

Citat jag hittade i angeredsgymnasiet.                     Tyson ville ha muffins!

       

Mums !                                                                    Powerwalk !

Av Isabelle Karlsson - 23 maj 2012 22:44

Vaknade utvilad och med ett helt awesome humör, tog en dusch och fick hoppa ur å öppna dörren i bara handduk och där står två jehovas män, som blir lätt generade och stirrar i golvet och ger mig en broschyr sen mumlar dom något och kilar fort iväg. Så det är ju ett tips för dom som inte vill prata med dom, öppna i princip naken.

Sen när jag fick duschat klart gjorde jag mig iordning för att schteeeka och jag å Tyson pyste iväg till Hanatorp.

Där låg vi i några timmar och hade jätte mysigt. Sen köpte vi mat med oss hem och åt.

Ytterligare ett klädbyte för att åka iväg och fotografera mina underbara vänner som skulle på bal idag.

Åh jag har så himlans fina vänner!  

Pao & Fanney hörde av sig så hjälpte dom med lite skjutsande fram å tillbaka och sen åt vi på Puerto rico och köpte godis på hemköp då klockan sprang iväg.

Väl hemma hängde jag tvätt till de underbara tonerna av Smokie, nu sitter jag och äter godis och

myser med trötta Tyson.

Snart ska jag sova för ska upp imorgon vid 6 för jag ska jobba igen! 

   

         Rosa fina nya bikinin<3                                           Jehovashäfte.

   

        Mys i Hanatorp<3                                                       Min klänning jag hade på balen 2009<3

   

         Godis <3                                                                Smokie<3

   

         Det ska synas vem det är som har tvättat! <3m        Tröttis Tyson <3

Av Isabelle Karlsson - 22 maj 2012 20:34

Idag jobbade jag 7-15 sen åkte jag och hämtade tyson, vidare till bilprovningen för ombesiktning och nu gick den igenom! 

Tyson och jag solade, myste och jag doppade fötterna uppe vid hedegärdessjön en stund.

Skönt att inte ha någon tid att passa utan att bara ta det lugnt,

Sen åkte jag hem till mamma och pappa för att äta god mat och umgås.

Nu är jag väl hemma och har duschat, jobbigt att sola halva dagen! 

Hade nog en halvplan för kvällen men klockan går fort och GCB börjar 21.55

Så jag och Tyson har nog en myskväll i soffan.

Imorgon är jag ledig hela dagen men ska fotografera alla underbara kompisar som ska på bal.

Så imorgon är jag fotograf!

   

Bilprovningen var tråkig tyckte Tyson<3                      Myspys <3

   

Doppa fossingarna<3                                                  Mamma hade bakat jätte god förrätt <3

Av Isabelle Karlsson - 18 maj 2012 23:59

Asså shit helvete i havet vad jag kan störa mig på folk.

Hur svårt kan det vara att svara på ett sms eller samtal?

Är ju bara att säga/skriva att dom inte har tid eller liknande, att bli ignorerad är jätte jobbigt.

Att bara finnas där när folk behöver en, bara bli slängd på marken och bli upp-plockad när dom känner för det.

Jag har hört så många ursäkter redan och har trott på varenda en, men jag är värd att ha bättre människor runt omkring mig.

Jag ber er inte att hela era liv ska kretsa runt mig, bara att ni ska bry er lite.

Jag vet att jag är alldeles för snäll, jag har alltid förlåtit och alltid funnits där, för alla.

Jag är trött på det här, vissa människor förtjänar inte att bli förlåtna.

Att fela är mänskligt, men inte samma fel massa gånger om, det blir en vana.


Människor som tar en för givet är inte värda ens vänskap.


 

Av Isabelle Karlsson - 16 maj 2012 16:51

   

Gamla fotografier <3

Av Isabelle Karlsson - 15 maj 2012 16:19

Idag har jag fikat med Bettan och köpt underkläder.

Skulle ha åkt till Bilprovningen var det tänkt men mitt bromsljus är pajj så ingen idé att åka dit och betala 300:- för att höra att den inte går igenom pga ljuset jag redan vet om.

Så får byta lampa innan jag åker dit.

Nu är det ont om pengar, kunde inte hålla mig ifrån dessa underkläderna jag hittade på Lindex.

Jag verkligen älskar neonrosa! 

Och var i behov av ny vit bh med och den satt perfa så köpte den med.

Och trosor kan man väll inte få för mycket av?

Nu ska jag ta en sväng till mamma och pappa för att hämta en present till lilla Filip som jag ska träffa imorgon!

Kan tänkas att det blir en bra kväll ikväll, får se hur det blir!

 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards