Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

Helg

Av Isabelle Karlsson - 1 april 2012 21:37

Har haft en okej helg faktiskt, tagit det relativt lugnt halva iaf.

I lördags skulle jag ha chillkväll med Tyson men mina planer gick i stöpet så åkte till kinna och var med på Levins hejdå party och gick på krogen. Hel bananas kväll och det var kul ett tag men det är alltid något som går fel på krogen men tror det är löst nu.

Hade skönt att vara tankeläsare ibland så man kan förstå hur folk är och hur dom tänker.

Men man kan ju inte göra så mycket mer än att lita på dom och hoppas på att det blir bra.

Gjorde smörgåstårta igår med, innan jag drog på fest så blev awesome bakismat idag.


Har lite overload i huvudet då tankarna går på för fullt men har hänt så mycket den senaste månaden så inte riktigt vetat vart jag ska ta vägen.

Svårt att veta vad man har sig själv och alla sina känslor, vad vill man egentligen?

Jag vill bara att folk ska vara ärliga och aldrig göra saker som sårar någon.

Jag är så otroligt rädd för att bli sårad så därför har jag en tendens av att stänga in känslor.

Har blivit sviken så många gånger i livet att jag har svårt att lite på folk, Människor är egoister och tar alltid sig själv i första hand. Jag kan inte säga att jag är bättre, men har allt för ofta sett att mina närmaste varit lyckliga framför mig själv. 


Tror ni på ödet? 

Jag tror nog mer på slumpen, allting kan inte hända av en anledning.

Vilka vågar man släppa in i sitt liv? Om man inte öppnar sig så blir man även inte sårad om det skiter sig.

Men man kan inte göra så hela sitt liv, man måste släppa folk in på livet.

Det svåra är att välja dom rätta som inte kommer att såra en, men det vet man aldrig förens det händer.

Jag vill bara vara glad och lycklig utan bekymmer, men det vill väl alla?

Det är väll det livet går ut på?  Vem vill inte bli lycklig?


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards