Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 7 april 2012

Upptagen

Av Isabelle Karlsson - 7 april 2012 19:01

Just nu sitter jag hos mamma och pappa, har ätit jätte mycket påskmat som var super god.

Men matkoman var oundviklig så är mega trött.

Ska köra ikväll och känns skönt då jag inte hade orkat göra något ikväll.


Jo det är så att jag är upptagen och i ett förhållande.

Tror det är många som tänker "redan??" och sådär, men jag förstår inte riktigt vad man ska vänta på.

Känns det bra så känns det väl bra och då kan väll ingen tid i världen ändra på det?
Gör väll ingen skillnad om vi blev ihop idag eller om några månader?

Det känns bra och då ska man väll itne behöva vänta för att folk tycker det är för tidigt?

Det är INGEN som har me det att göra förutom vi två, man är bara två i ett förhållande.


Jag mår bra och varför skulle jag behöva vänta med det?

Ska man må dåligt i några månader till för att sedan må bra?

Nej, jag tycker folk är konstiga och att dom inte alls har med mitt privatliv att göra egentligen.

Och alla undrar vem det är, spelar det egentligen någon roll för er vem jag blir kär i?
Det är ju jag som ska bli lycklig och glad, ni får helt enkelt gå med på det oavsett om ni godtycker eller inte.


Just nu mår jag bra, jag är glad och det finns inget direkt att klaga på.

 

Han är fin <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards