Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 12 april 2012

Pink Powerwalk

Av Isabelle Karlsson - 12 april 2012 20:34

Har ju fått för mig att jag ska bli hurtig, få kondition och få en lite slimmad kropp.

Sååå idag tog jag mig i kragen, kom hem från jobbet åt lite grann och sedan på med hörlurar och joggingskor i matchande rosa.

Tyson fick hänga på som sällskap och vi tog en pw i högt tempo i en timma.

Räckte defenitivt för idag då jag är ganska trött, hade orkat mer men måste hinna med kvälls sysslor.

Kommer nog fortsätta med detta när jag har tid då det känns otroligt skönt att komma ut och få rört lite på sig.

Funderade även på att börja träna men den tummen har inte riktigt kommit ur än.

Behöver ju dessutom pengar till det och vet inte hur mycket man får i friskvård av jobbet.

Men hade behövt den träningen..och behöver dessutom en träningskompis som vill hänga i gym än på pass.

Ja det löser väll sig.

Måste dessutom skriva semesteransökan typ för en månad sen..men får göra det nu då jag inte kan hur man gör med det dära. har aldrig haft riktig semester.

Blev tillsagd igår att jag skulle uppdatera min blogg oftare så here it is.

Ska gå och duscha nu och sen kan jag skriva lite om allt jag köpte i Ullared igår.

Awesomeness. 

   Rosa hårband

Rosa mobilskal

Rosa hörlurar

Rosa naglar

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards