Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Isabelle Karlsson - 12 mars 2013 12:32

Måndag-

Satt på banken i några timmar för att fixa bankkonto då jag äntligen har fått mitt skattekort!

Så när det var gjort skulle vi kolla om vi kunde ta lån så vi fick börjat på det iallafall.

Sen fick vi hämtat tryms sladd till datorn då han har försökt få tag på en i flera månader och nu äntligen fick han tag i en.

Sen gick jag och lämnade in mitt skattekort och kontonr. till chefen så jag kan få lön i efterskott den 20 då jag inte hade lämnat in det innan löning så får jag det sen istället.

Lustigt att senare få lön den 10 varje månad !

Kollade lite på tv men vi är 4 som ska komma överens om vad vi ska kolla på så blev inget kul.

Vilade en liten stund sen väckte trym mig för vi var tvugna att åka till Elixia för han hade pt-timme, så jag hängde med för att sola solarium och träna.

Har ökat alla vikter så jag verkligen tar i allt vad jag har och det känns ska jag säga!

Men det gör ju även skillnad och man ser att man orkar mer och mer för varje gång så det är ganska kul.

Bra dag med världens bästa pojkvän!   



 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards