Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under april 2011

Av Isabelle Karlsson - 6 april 2011 20:03

Jag är narcissist och spegelterrorist som kräver mer av livet

Mellanbarn som glömts bort i hanteringen

Jag och jag och jag och jag, allting handlar om jag

Men det är mitt liv jag lever, dag för dag för dag

 

Älska mig

Jag vill inte ha konflikter

Älska mig

jag vill vara duktig

Älska mig

Mig och mig och ingen annan

Älska mig

Ge mig kärlek


Av Isabelle Karlsson - 5 april 2011 18:56

Det är så förbannat mycket hela tiden.

Men jag fixar det, för jag måste.

 

Förresten lyser jag numera i UV-ljus.

Av Isabelle Karlsson - 3 april 2011 23:08

Nu borde jag redan sova.

Och imorgon kommer jag ångra att jag inte gick och la mig tidigt.

Men jag vill inte lägga mig, det ger mig ångest.

AAAAAAHHHHHHH

så istället för att lägga mig ändrade jag hela bloggen.

Fuck it.

 

Av Isabelle Karlsson - 3 april 2011 22:11

Ja du, jag måste fixa det här.

Kan inte, orkar inte, hinner inte, vill inte, ALLS.

Jag har inget j. val.

 

Jag ska ta tag i detta nu, för jag rasar faktiskt ihop.

Jag är glad att jag har min älskling.

Annars hade jag kraschat för längesedan.

Bitchslap, vi fixar det.

Av Isabelle Karlsson - 3 april 2011 12:17

Igår var vi på restaurang i Göteborg och åt jätte gott!

Detta åt jag:

 

Tortellini fylld med krabba och hummer.

Musslor, hummer & en god sås.

  Choklad & hasselnöts parfait, MUMS!

Av Isabelle Karlsson - 1 april 2011 14:06

Hej

snart kommer kära Elina och plockar upp mig för hon skulle

till Borås så då får jag skjuts till jobbet.

Jobbar 15,45-15 imorgon.

Jag har jätte fina glittriga naglar och halv matchande hår. (Y)

   

Håret är ej färdig färgat, vet bara inte hur det ska bli än.

Så i brist på annat fick luggen bli rosa/lila.

And i LÖÖÖÖVE it!

Av Isabelle Karlsson - 1 april 2011 12:16

Rekomenderar varmt Piicha´s blogg.

Hon skriver om det mesta, bra tips, mycket kort

och så är hon förbannat snygg!

Och jag vann nyss en tävling hos henne <3

(klicka på bilden för att komma till hennes blogg)

 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards