Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Isabelle Karlsson - 15 juli 2011 23:10

Jag kommer bara sitta här och se såpbubblan
fara mot sin undergång, när du sjunger
sång 1,2,3 bara vara du och jag nu för idag.

Snook-såpbubblor


Åh, jag vill allt på en och samma gång.

Jag vill HA allt på en och samma gång.

Jag ska tatuera mig på söndag, vad det blir får ni inte veta.

Jag måste ha lite privatliv, även om det inte hade skadat att bli känd.

Jag vill vara allt på en gång.

  Min kära lady plockade blommor till mig, hon är söt!

Av Isabelle Karlsson - 15 juli 2011 20:27

Provade water marble för första gången, antagligen sista-

ne men fasen vad jobbigt det var.

Nu måste jag nog lyckas på riktigt en gång iaf.

Måla dina naglar vita och tejpa runt nageln på huden, nagelband osv.

Man tar en skål med vatten, droppar i nagellack så det blir ring i ring i ring osv.

  Sedan drar man med tandpetare i så det flyter ihop lite grann..

man gör som man vill, sedan doppar man nagel med den vita sidan rätt ner i vattnet.

Låter enkelt, yeah right.

Resultat??

  Har nagellack överallt just nu.

Och använde ju så klart inte 2 färger utan ca 7st.

Men men, prova om ni vill/orkar.

Finns tutorials på youtube.

nu måste jag försöka en sista gång.

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards