Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Isabelle Karlsson - 20 juli 2011 21:44

Gud vad du är vacker själv är jag lite söt
du är riktigt snäll jag har fullt ös
vad är det där du målat dina läppar med
kanske kan du tänkas dela det med fler?
vilken tur att lilla jag är modig och är bra
jag låste upp mitt lilla lås
du är riktigt duktig, du är ambitiös
jag är bara snurrig och aldrig seriös


du är så vacker
du är riktigt så vacker
får jag titta på dig? mig?


du är riktigt flitig, jag är bara lat
du är mjuk och smidig, men visst är jag lite bra?
å, du är så vacker du är riktigt så vacker
kan jag få titta på din? vad menar du? nej ingenting


du är så vacker
du är riktigt så vacker
får jag titta på dig? mig?
du är bara bra så komplettera mig
jag kan vara snäll och kommentera dig


du är fin som en stjärna stjärna fin som en ros
ros som doftar och lyser i natten
jag kan inte få nog
jag ger dig komplimanger så du stannar kvar
du är det näst bästa det finaste jag har


du är så vacker
du är riktigt så vacker
får jag titta på dig? mig?
du är bara bra så komplettera mig
jag kan vara snäll och kommentera dig


jag kan vara snäll
jag kan vara fin
jag kan vifta med mitt hår
gud vad jag är din..

Little Marbles

 

Av Isabelle Karlsson - 20 juli 2011 20:20

Jag sitter här och har verkligen inget alls speciellt för mig.

jag ska duscha snart.

Lars Winnerbäck spelas högt och fint.

Har aldrig varit speciellt mycket för han men nu satt han banne mig bra.

Jag får liksom ingen ordning på mig själv

Hihi är pirrig i kroppen-hög på musikrus och planerar dagar som ska bli bra.

Jag ska bli allt du alltid ville bli, jag lovar.


Jag vill dansa i sommarregn, sjunga högt, falskt och inte ha ett endaste bekymmer !

  Carrow, jag och en alldeles perfekt sommardag.

Av Isabelle Karlsson - 20 juli 2011 20:15

Jag skickar livet som ett,
Jag skickar livet som ett brev
Som några rader I en sång jag skrev
Med drömmen om en evig dag
Nånting om tidlöshetens lag
En laglöshet av tidlös lag


Tänk om vi kunde stanna still
Och göra samma sak en månad till
När vinden leker I ditt hår
Vi bortser från att tiden går
(Törnrosa sov I hundra år)


Stanna kvar Isabelle
Medan natten går mot kväll
Medan skuggorna ler
Överallt I vårt kvarter
Stanna kvar Isabelle
Och natten går
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/c/cirku...belle_och_solen.html ]
Så natten flyr och dagen gryr
I dina ögon stiger solen upp
En morgonnaken cigarett
En vind och röken
Mot min kind
När solen dansar på din bara kropp
En kropp som bara solen sett


Men dagen går och jag förstår
Att trots att det var tidig morgon
Så måste solen ha sin gång
För är man van att ha sin ban
Så smakar livets brännvinsheta kyss
Som toner ur en annan sång


Så ekar stegen och hon går
Och tystanden är det som återstår
Samt några rader som jag skrev
Man säger leva låta lev
Jag skickar livet som ett brev
Jag skickar livet som ett brev


Cirkus miramar

Av Isabelle Karlsson - 20 juli 2011 14:06

Jag har fått jobb till hösten!

Har nya tatueringar, nytt jobb, underbar pojkvän, bästa hunden, pengar.

Tror jag ska fira med lite sushi!

  (mobilbild i spegel ftw)

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards