Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under juni 2011

Av Isabelle Karlsson - 30 juni 2011 11:46

Några saker av de jag köpte igår:

 

Klänningar och skärp ifrån H&M, Bronse glitter ifrån Bodyshop.

 

Ringen är ifrån Glitter.

Av Isabelle Karlsson - 29 juni 2011 22:24

Slutade jobbet kl 8.

Gick till stan(borås), fikade och åt lite, beställde en Samsung galaxy S2, shoppade järnet t.ex; 3 klänning, 2magskärp, 4 friis & company ringar, rouge, friis & company armband, ansiktsrengöring..

You name it! Allt som är bra.

Sedan åkte jag hem, var arg, blev på bra humör, gick till Anna och vi gick vidare till Casablanca och åt sushi i värmen, sedan köpte vi godis och slush på hemmakväll. Så satt vi i parken en stund och hade det jätte bra.

Sedan tog vi det lugnt, träffade Caroline(tysons förre ägare) så vi fixade papprena.

Nu är Tyson(i papprena Bernard) min!

Så Bianca har äntligen en Bernard!

   

       Snygg Anna                                      Röten isabelle i 30+


   

SLUSH

 

   Godis, NOMNOMNOM! Haha "Sura regnbågar"    

Jättehätte fina ringen jag köpte idag.

Av Isabelle Karlsson - 27 juni 2011 21:42

Tyson och Doris lekte järnet igår hemma hos mormor och morfar!

  I världens fart! Tur att Tyson inte ser mongo ut när han springer! X) 

(Doris är lite för tjock så hon orkade inte springa så länge)

Av Isabelle Karlsson - 26 juni 2011 21:30

Idag åkte jag och Tyson hem till mamma, pappa och Doris.

Haft  mys hela dagen och ätit mat, solat och fotograferat jätte mycket.

jag är nöjd med min super underbara dag.

  Vacker fin lila blomma i solljuset

Nämnde jag att vi var ute på kära landet?

Jag är uppväxt på landet och det var helt underbart.



  

Isabelle <3 Eric                                                   
        Och Kära Tyson så klart <3

Av Isabelle Karlsson - 26 juni 2011 00:38

Nu har jag målat naglarna, ingen är den andre lik.

Imorgon ska jag ringa mamma och kolla om hon vill med till Borås.

  vänster hand   Höger hand.


Hoppas att få spendera massa pengar på fina saker imorgon.

Har ju MASSA pengar nu.

Av Isabelle Karlsson - 25 juni 2011 21:50

Satt och funderade och kom på att jag har haft sjukt många olika hårfärger.

Det var nog dags att få en tankeställare faktiskt.

Men sugen på att färga det är man alltid!

 

Av Isabelle Karlsson - 23 juni 2011 22:16

Okej, just nu kollar jag på 5:an och det handlar om så kallade mechaphiles,

folk som tänder på tex. bilar, spårvagnar, helikoptrar etc.

Dom har alltså sex med dessa fordon och ÄLSKAR dom.

Jag finner det galet, men...


VAD TYCKER NI?


 

Av Isabelle Karlsson - 23 juni 2011 20:33

Idag har jag jobbat 8-16

Midsommarmat var inte en dag för tidigt!(or was it?) o.Ô

Gick till Nelly.com som har utförsäljning på Åhaga hela sommaren(tror jag)

Prövade 6 klänningar varav 2 fick följa med mig hem.

Suuuper nöjd och Eric gillade dom med. +kostade 250:- ihop.

  Mycket dålig bild å dom ser apa fula ut men dom är fina egentligen.

I fredags köpte jag ett par skor i Göteborg, för endast 99:-

jag är super nöjd och dom är jätte fina å passar mig utmärkt.

  Tyson ville vara med på ett hörn.

Köpte en väska i förrgår (tror jag det var)

Som jag också är SUPER nöjd med, ifrån Kappahl 249:-

 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards