Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Isabelle Karlsson - 31 augusti 2011 20:31

Jag vill hitta på något skoj med mitt hår.

Ska man ha kvar löshåret i?

Ska man fortsätta ha brunt?

Jag håller på att tvätta just nu, ska duscha snart med.

Imorgon ska jag ha min första jobb dag på nya jobbet!

De tre senaste dagarna har jag ju bara gått brevid.

Känns som att det kommer gå bra och att jag har lärt mig det mesta faktiskt.

Har även inte haft så mycket tid över till annat så har inte blivit så mycket fotograferande, därför det kommer upp lite blandade kort från olika tider :)

  Mcdonalds kaffe ifrån Säffle :)

Av Isabelle Karlsson - 31 augusti 2011 18:54

Jag har citerat han förut men det är ju så förbannat bra!

Besök hans/hans frus blogg:

http://sleeptalkinman.blogspot.com

"You're so special. I bet you've even got sparkles in your shit."


"Live long and... tutti-fruity."


"Nature can be so cruel. I mean, look at you. How could it fuck up that badly?"


"Oh crap. It's Wednesday afternoon, and I've already got Friday brain."


"The problem with your face… is that I can see it. Get lost!"


"Even my reflection is jealous of me."


"If you're able to stop being a complete fucking wanker, I wouldn't have to hate you so much."


"Such a pretty pony... The fucker bites! Take out it's teeth, and give him rubber ones instead."


"My moose don't moo. It's a mute moose. I am not amused."


"I am simply far too busy being passive aggressive to give a shit about you."

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards