Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

I huvudet på Isabellen

Av Isabelle Karlsson - 7 maj 2012 22:40

Det är inte kärleken man ska bli kär i.

Varför vill man alltid ha det man inte kan få och när man väl får något så var det inte så speciellt längre?

Man måste sluta bygga upp förhoppningar, ta livet som det kommer. Tänk inte för mycket.

Som Mia Skäringer skrev i sin bok, att man måste komma underfund med och tycka det är okej att vara ensam innan man kan bygga upp ett nytt förhållande.

Jag tycker det är lite tråkigt att vara själv, jag tycker om att prata och Tyson har en tendens av att inte svara mig.

Men jag tycker om att vara singel, men har bara lite problem med att vara det.

Känns något rätt för stunden så är det ju bara till att köra, det finns ju inget att förlora egentligen.

Bättre att chansa än att sedan undra hur det skuklle ha blivit, det kanske är prins charming?

Han kanske har kommit för att stanna? Det vet du inte, kan vara en prinsessa med..

Men det är  inget fel på att vara själv, man kanske kommer fram till vad det egentligen är man vill ha?

Man slutar nöja sig med less än vad som verkligen är ens framtid.


jag trivs bra just nu, jag får göra precis exakt vad jag vill.

Jag vill bara ha mig själv i tankarna just nu, men det är svårt.

Det finns mycket och många man kan tänka på.

Särskilt när man får sms och man sitter och flinar som ett fån pga vad som står.

det är egentligen bara text? Folk kan ju skriva vad som helst för att göra en glad, men det är skillnad på att skriva det för att göra någon glad och för att man verkligen menar det.

Jag har väldigt svårt att lita på folk och att prata om seriösa saker, så oftast är jag bara glad och flummig istället.

SÅ mycket lättare! Och om man inte är seriös går saker inte för fort och då kanske man skulle hinna rannsaka sig själv?


You are my sweetest downfall.


Jag måste sova, ska jobba alldeles för tidigt imorgon och känner mig febrig.

När jag är sjuk så tänker jag alldeles för mycket på saker man borde släppa eller inte tänka på alls.

För mycket bra människor i världen.

Nu får det vara nog för tänkandet idag, bara en.

God natt allihopa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards