Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Klaaaad hest!

Av Isabelle Karlsson - 9 maj 2012 22:47

Idag har jag varit ledig och sov aaaas gött och sen plingade någon på dörren..zzzz.

Kom aldrig iväg å öppnade för jag kollade mig i spegeln å insåg att man inte kan se ut så när man öppnar dörren haha.

Gjorde mig sedan iordning och kom fram till att jag ville till Borås, så det blev en sväng dit.

handlade lite grejer, träffade mamma och åt på Max= 1883 KALORIER i EN måltid. *host*

Blir att vara nyttig imorgon istället !

Träffade sedan Robert och vi promenixade runt i lite butiker då jag behövde köpa saker.

 tex, rosa bikini, earcuff, örhängen, rosa bajspåsar, tavelhylla, ansiktskräm...

Sen skjutsade jag hem han så jag fick se lägenheten och gosa med söt katterna!

Hemma så plockade jag upp mina saker och testade dom, sen kollade jag på hockeyn, gött sverige!
Nu borde jag gå och sova för imorgon ska jag jobba, börjar en timma senare iaf!

Har saker planerade hela helgen och gud vad jag älskar det ! Lär bli awesome!


Jag mår så himlans bra och är mycket glad chey!

Jag vill alltid ha det såhär bra! Skönt att bara tänka på sig själv och ingen annan.

Ibland behöver man det med!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards