Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Vad vill man ha?

Av Isabelle Karlsson - 10 maj 2012 20:46

Jobbade 8-16 idag och dagen bestod av att kolla på fotografier och kolla på skolbands uppträdande.

Sen hem i störtregnet, Tyson var inte jätte sugen på att promenixa i regnet idag så han vände om haha.

Vi har bara suttit inne och myst hela kvällen, bakat kakor och ätit popcorn.

Tycker folk har varit tråkiga, har inte fått ett enda sms på hela dagen förens nu vid 8.

En ovanligt tyst mobil! Nu får ni skärpa er ! haha

Imorgon jobbar jag bara 8 timmar sen är det dags för HELG, guuuud vad skönt!

Det förtjänar jag hur mycket som helst och den är fullbokad och klar!
Lär ju bli awesome med alla underbara människor jag ska umgås med!


Dagens tycka väldigt mycket mindre om:

Människor som tar en förgivet.

Störtregn & Storm

Att MBAB stängt av värmen

Karamellfärg på händerna

Tysons fisar

Lägga sig i tid


Dagen tycka om:


Singellivet

Hemmabakade kakor

Popcorn

Komplimanger

SMS och MMS

Tyson


Plus hos killar:

Tatueringar

Töjningar i öronen

Muskler

Spela gitarr eller trummor

Lukta gott

Kämpa för att få mig



Jag vill att det ska bli som i filmer, nu för tiden festar man och blir ihop typ.

Att bli uppvaktad är det väll inget fel på?

Jag gillar inte bortskämda, blyga killar eller killar med FÖR mycket självförtroende. usch.

 

Jag saknar sommaren <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards