Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Isabelle Karlsson - 30 mars 2012 19:38

Ja sant som det är sagt, för ett år sedan slutade jag röka och med det har jag inte tagit ett endaste bloss.

Känner mig otroligt duktig och vet att jag sparat mycket pengar på det emn vågar inte räkna för då inser jag hur mycket pengar jag slösade de 7åren jag rökte.

Kan inte påstå att jag mår bättre och man är lite sugen när vädret är awesome, det luktar grillat och det chill dricks öl. 

Men jag vet att det blir bättre om jag inte gör det, då måste man ränka om från början och 365dagar är en lång tid.

Awesome_tjej_90


Saknar även en del vänner jag umgås på tok för lite med, ska bli ändring på detta.

Minna är en underbar vän som jag alltid kommer hålla mycket kär   


"Och jag tänker på tider som är och som var
Det fanns en tid då ens blod stod i brand
Det var brudar och bärs, då fanns framtiden kvar
Och en livslust som slet alla band
Då var sommaren blå, då var friheten fri
Den var löning var fjortonde dag
Och nån "svensson", det skulle vi fan aldrig bli
Och vi var bästa kamrater, du och jag"


Det stämmer så bra, vi är bäst ihop.



Allt var alltid mycket bättre och lättare förr, hur komemr det sig?

Jag saknar allt och hade gärna gjort precis allting en gång till.

Liten och utan bekymmer, mycket smalare och inte behöva tänka på vad man åt.

Vi får bilda nya tider, nya underbara minnen vi kan se tillbaka på!

 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards