Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Isabelle Karlsson - 4 juli 2012 22:21

Idag har varit en awesome dag, vaknade till världens bästa väder och ställde mig på vågen och den skrek:

Fy fan vad du är bra!

Och det gjorde verkligen min dag, man ska inte sluta kämpa hörrni, keep up the good work!

En fin vän hörde även av sig och gav mig komplimanger om hur duktig jag var. 

Det gjorde mig så glad!

Istället för att höra: "Men du behöver inte gå ner i vikt"

Det är ju för min egen skull jag gör det och gör jag det kommer jag må bättre psykiskt.

Ni vill väll att jag ska må så bra som möjligt?

Det gav mig pepping till att fortsätta, Tack!


Åkte till Borås och lunchade med Robert på restaurang Repet, gott!

Åt dock för mycket så jag fick ont i magen.

Himlans kul att träffas och prata då det inte blir så ofta tyvärr, du är bäst Robert!

Sen gick jag runt i lite affärer men hittade inget så åkte till Studio lugnet för att Helena skulle fixa mina naglar.

Det blev samma som förra gången, ett Soak off Gelé polish som härdas i uv-ljus så det håller i några veckor.

Rosa och glittrigt så klart! Tack så jätte mycket och jag är mega nöjd!

Besök dom här:

www.studiolugnet.com


Sen mös jag och Tyson i solen med en slush i Knalleland, hihi myspys!

Kollade lite affärer och fick bli några armband ifrån Glitter, dom har många små armband nu i olika färger för bara 10:- st. Jätte fina!

Åkte hem till mamma och pappa för att låna en resväska till helgen så jag slipper bära så mycket.

Fick bli en snabbvisit på solhörnan i Kinna med, dom tar betalkort nu!
Deckade i 18min sen var jag brun och fin, hihi.

Väl hemma i lägenheten så tog vi det lugnt och gjorde inget av det vi skulle.

Får börja packa lite smått nu så jag inte glömmer något.

Awesome dag!

   

Morgon vägning är det bästa för psyket.                          Fick dock inte i mig all maten men en del och gott var det!


   

Robert hihi!                                                           Mys i solen med en slush^^


   

Klart vovven ska få slush med!                                                           Fina armband^^

   

Några till fina armband som blev inköpta.                                            Sooooooola solarium <3

  

Mina fina naglar! Super nöjd.

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards