Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Isabelle Karlsson - 12 juli 2012 23:30

Jag har kroniska humörsvägningar.

kan vara lycklig ena stunden och sedan undra vad meningen med livet är.

Känner mig tom och vet inte vad jag vill, vet inte vad jag känner.

Kunde ha förlorat en vän idag men han hade änglavakt som tur var.

Så lätt någon kan ryckas ifrån en.

Man borde alltid säga vad man känner tycker och vill till alla.

Tiden går så fort och en dag är det försent och då kommer man ångra sig.

Jag vill gråta skrika och  skratta på en gång. Så mår jag nu.

Vill krypa ner under en film jämte dr. cox och dricka whiskey å tycka synd om mig själv.

Men nehe då nu ska vi jobba 16 dagar till i sträck sen ska det banne mej va semester å fixas tatueringar!

Man måste nog alltid ha något att se fram emot för att orka.

Sätta upp nya mål och motivationer. Det sa min psykolog för längesen.


Vädret har varit jätte varieradne så kanske har med mitt humör att göra.

regn-ledsen sol-glad blåst-arg...

Ne nu måste vi sova, det är nog en av de bästa sakerna i världen.

Deckade även på soffan när jag kom hem, så sjukt skönt.

God natt vänner. 

Kolla in min instagram och följ å kommentera gärna: 

Isabellenk @instagram

 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards