Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Isabelle Karlsson - 9 juli 2012 23:18

I helgen åkte jag ner till en vän i Sölvesborg för att komma bort ifrån Mark och bara ha det bäst.

Och det ska gudarna veta att jag hade!

Att sätta sig på tåget i söndags var hemskt.

Hade det ju så awesome och inte ett endaste bekymmer i hela världen.

Va ju Killeboom och helt as mysig stad.

Kommer defenitivt tillbaka när jag är ledig!

Dock ska jag jobba 18 dagar i rad från och med onsdag. UHU

men sen är det bannemej semester i iaf 2 veckor. Ångrar nu att jag inte tog fler veckor.


Nu ska jag gå och drömma mig bort ifrån knark mark.

har bara varit hemma ett dygn och är redan trött.

Borde åka iväg varje helg så man iaf står ut att vara här när man jobbar.

Dock ska jag ju vara på jobbet varje dag jätte länge...

Tänkte börja boka in sådana saker man ska göra innan man dör.

Kanske typ en gång i halvåret eller något så man har något att se fram emot alltid och så de sakerna blir av.

Ska skriva en lista så får vi se om någon vill haka på.

jag vill än så länge åka luftballong och lära mig surfa.

Nu spinner tankarna iväg som vanligt. Men ja god natt then, sov awesome!

Dröm om mig och informera mig om vad jag hittade på för dumheter.

xoxo

       

Av Isabelle Karlsson - 9 juli 2012 22:42

Guuuud vad jag älskar min säng! Var det första jag tänkte när jag vaknade imorse.

Men efter några samtal var det väll dags att ta tag i dagen.

Fick dock sms av tatueraren att han var sjuk så vi får ta det när han blivit frisk igen, ATTANS.

Men men det är inte något att göra åt, får bara vänta.

Jag och Daniel tänkte hitta på nått ändå för vi båda inte hade något för oss på hela dagen.

Vi tog min bil till Varberg men först var jag tvungen att tanka.

Så gjorde det och köpte en dricka så åkte vi vidare...

Efter en stund ringer en vän som jobbar på macken och säger att jag glömt betala bensinen!

HERREGUD!!!

Vad jag skämdes! Höll på att dö ett tag där.

Var ändå schyssta så vi fortsatte våran resa och jag kunde betala när jag kom hem igen.

Vi köpte glass på tre toppar, chillade i solen men fick dock åka hem då regnet kom.

Men glassen var helt klart värt resan!

Daniel drog hem och jag åkte hem till mamma och pappa för att hämta Tyson som varit där hela helgen.

Sen stack vi hem, kollade på tv och åt popcorn.

Snart ska vi nana i underbara sängen! 1.60 säng är perfekt till mig å den lilla grisen.

 

Av Isabelle Karlsson - 9 juli 2012 00:39

Nuuuu ligger jag i min säng och ska sova. borta bra men hemma bäst?
Rest i 5.5 timme idag och förseningar och omplanerade rutter då ledningarna pajjat någonstans.
Kommer mer inlägg om helgen någon dag.
tagga tatueringstid imorrn!!
God natt. xoxo

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards