Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 24 mars 2013

Awesome!

Av Isabelle Karlsson - 24 mars 2013 12:24

Summering av veckan som har varit.

Ledig måndag & tisdag, jobba onsdag & torsdag sen ledig fre-sön, första hela lediga helgen på 4 veckor !

Gillar att jobba men skönt att vara ledig på helgen ibland så jag får umgås med Trym   
Har haft ganska bra väder så har kört på vår kläder men dock var det lite för kallt än för det, men man mår så mycket gladare av att använda färger !

I Torsdags hade vi varit ihop i ett halvår men tyvärr jobbade vi så vi knappt träffades förrens kl 23 på kvällen.
Men bästa pojkvännen hade köpt fina rosor  

Dessutom har det öppnat ett frozen yoghurt ställe i Sandvika typ jämte där jag jobbar så det har vi testat.

Var ganska dyrt men man kan lätt få unna sig det ibland och gott var det!

Man tar vilken kopp man vill ha, fyller den med de smaker man känner för sen finns det massa olika grejer man kan ha på som typ; bär, nötter, choklad, godis. 

Sen väger dom den i kassan och sen betalar man utefter hur mycket den väger   

Har även fått min första lön här i Norge och det känns ganska jätte bra då jag inte haft så mycket pengar att röra mig med hittills. Men har ändå haft sparade sverige pengar som backup om det har varit något.

I lördags var vi i sverige för att köpa dricka och sådant där, för cola å liknande är svindyrt i norge   

Så nu har vi så vi klarar oss ett tag, iallafall tills på torsdag för då 

ÅKER VI TILL ALICANTE I SPANIEN!   
Ska bli himlans skönt att få lite värme och vara ensam med Trym för det är inte alls ofta vi kan vara själva.
Så nu taggar vi inför veckan! 

Jag ska jobba Måndag och Tisdag, packa Onsdag sen på Torsdag åker vi aaaas tidigt!

Blir en awesome vecka!

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards