Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under juni 2011

Av Isabelle Karlsson - 15 juni 2011 13:31

Handlade lite saker innan jag skulle hem ifrån Borås.

Guns and roses tshirt/klänning

2korta leggings

Korta leopard shorts

Rosa mjukisbyxor

Sminkväska

Å annat små kraffs.

Nu ska vi strax till Gbg och shoppa mer när Baby kommer tillbaka från frisören <3

Kläder inhandlade idag :

  Tröjan var dyr så den ska användas flitigt!

Av Isabelle Karlsson - 12 juni 2011 21:32

Idag gick jag och Tyson till Anna och Bianca som varit på blå stjärnan hela natten för det hade fastnat grässtrån i halsen på Bianca som inte lossnade.

Så vi köpte med oss glass och choklad som tröst.

Linda var där med och vi satt ute och pratade och tog det lugnt.

Sedan gick Linda hem och vi andra gick till Casablanca och åt mat.

Mys med glass på gräset och sedan framför tvn.

Jätte bra dag idag!

  Jag och Tyson  Anna och Bianca <3

  Anna och goda maten

  Söt Tyson!  Bianca spanar in Tyson

  Jag Tyson & Bianca <3

Av Isabelle Karlsson - 10 juni 2011 23:50

Igår åkte jag och Eric till Brander i Göteborg, Ivan var där och sen kom Bank.

Det spelades tvspel och dracks alkohol

Senare gick vi ut på Sticky där vi träffade Scott & Torbjörn.

Himlans trevlig kväll må jag säga.

Träffade även på kära Mirre och Johanna <3

     

Av Isabelle Karlsson - 9 juni 2011 17:20

Hur taggar man inför krogen??

Fashionista.

WHAT are you wearing?! WHO are you wearing?!

Av Isabelle Karlsson - 5 juni 2011 22:21

I helgen har jag varit hos mamma och pappa.

Varit på lyckad överraskingsfest träffat trevliga människor.

Solat, badat fötterna lekt med Tyson, Doris och Piccolo.

Ätit glass, flyttat får.

Fotografera sjuuuukt mycket!

  













 


Av Isabelle Karlsson - 4 juni 2011 00:35

Hemlisar hemlisar.

Ni kan få veta en sak som några redan har sett.

Jag har klippt mig, kort.

Vet inte om det kommer upp några bilder på det.

Men någon gång framöver lär det ju hända.

Och ja, jag är seriös.

Det är kort, och jag gillar det.

 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards