Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under september 2011

Av Isabelle Karlsson - 17 september 2011 15:09

Igår var jag ju med SysterYster på eftermiddagen, vi åt mat på puerto rico ,Snacka massa skit och köpte godis på hemmakväll.

JAG fick ett jäkla myggbett när vi satt ute.JAG hatar myggbett och kan INTE sluta klia.

Jag målade även mina naglar igår, som vanligt, som väntat.

 

Av Isabelle Karlsson - 17 september 2011 14:45

Åhå Kära Sandy laddade upp en as bra låt med LMFAO på fb så nu måste jag dela med mig till er!

Både låten och Sandys blogg!


Av Isabelle Karlsson - 16 september 2011 16:54

Vart ute med Tyson i det fina vädret och tänkte även visa gårdagens naglar.

Nu ska jag med systeryster och käka <3

   

Av Isabelle Karlsson - 15 september 2011 21:04

Gudars vad trött jag är!

Jobbade 7-16

Åkte till kinna, sa hej till Pao, hämtade mina tågbiljetter,

shoppade på jeansson, handlade på netto.

Åkte hem, gick ut med Tyson, sprang en runda med Tyson, lagade mat, åt mat.

Satt i matkoma.

Nu är jag halvtrött och ska snart lägga mig.

Imorgon ska jag jobba igen, 7-15.

Sen träffa SysterYster <3

Inte bara jag som är trött idag. 

Av Isabelle Karlsson - 14 september 2011 17:32

Idag har jag övningskört med Nilla, det gick ganska bra.

Jag och Eric invigde våran bakmaskin idag, det blev gott bröd som jag sitter och mumsar på nu.

Vi badade nyss i badkaret med glitter och vatten, det resulterade i att

båda somnade X)

Kollar på Adam live för första gången, är sådär.

  Myspysarna<3

Djur och hembakat     

Nybadad och jätte ren!

Av Isabelle Karlsson - 13 september 2011 22:50

Ska börja skriva en önskelista så ni vet vad jag vill ha i julklapp!

Spelar ingen roll vem ni är, jag ÄLSKAR paket.

Känner ni mig inte så skicka gärna paket, gillar att få post!


Jag gillar:

Glitter

Rosa

Regnbågar

Kameror

Kort

Nagellack


Så har ni ett hum om vad ni ska köpa och i vilket utförande!     

Av Isabelle Karlsson - 13 september 2011 21:08

Idag har jag varit hos mamma och pappa(igen)

Har hjälpt till att städa och plocka iordning och så en del.

Mamma blir så glad när hon får hjälp hemma, det är ju ett stort hus att städa alldeles själv, speciellt när det är på landet och alla går in med sketna skor :/

Menmen, nu blev det fint iaf och mamma blev glad.

Nu kollar jag runt på nätet, spelar wordfeud på mobilen med:

Rebecca, Fiffi & Marlene.

Kände mig smart när jag fick in ordet AORTA innan!

Imorgon ska jag övningsköra med Nilla till Borås.

Hoppas det kommer gå bra!   

 

Käkar popcorn och dricker apelsinjuice, livet leker.

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2011 21:50

Fick hem mina produkter ifrån Eleven.se idag.

Är jätte nöjd med alla 3 produkterna plus testerna jag fick med.

Absolut inte sista gången jag beställde ifrån dom.

Rekomenderas varmt!

 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards