Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under september 2011

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2011 21:02

Idag vaknade vi vid typ 1 sen skjutsade Eric mig till konsum så jag kunde hämta ut mitt paket ifrån eleven, sen körde han hem mig till mamma och pappa.

Hemma åt vi mat och kollade på tv, körde ut några till brev.

Fick även reda på att min bil är färdig och körduglig, ska bara ställas på och få försäkring!

Har haft en bra dag och bara tagit det lugnt så jag blir frisk någon dag.

  Tyson <3   Doris <3

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2011 00:00

Kollade nyss på sex and the city 2, var inte den bästa filmen tycker jag.

Doma var gifta och hade barn å grejer, dom ska ju vara singlar och stöta på allt och shoppa loss hela tiden, men så var det inte.

Dom hade varsitt förhållande problem ungefär, förutom en av dom som fortfarande var singel.(kan inte någon av deras namn faktiskt).

Var inte mycket kläder, mode eller intriger.

Det var då homosexuella killar som gifte sig i filmen, åh gud vilket fint bröllop!

Allt var i vitt och glittrade! Tror ni jag blev frälst eller?

Nu vet jag typ hur mitt drömbröllop kommer se ut,

ska även lära mig ätan tårta tills dess.


Filmen får 3/5 av mig, pga allt glitter på bröllopet.

  Åhåhå klänningen!

Jag ska ha en sådan här tårta på mitt bröllop, punkt slut.

   

Jag skulle göra nästan vad som helst för dessa skorna.

  den svarta klänningen är jätte fin!   Jag måste ju verkligen ha dom.

Dom är gjorda för mig!

Av Isabelle Karlsson - 11 september 2011 20:45

Idag vaknade jag och mådde lite sämre än de senaste dagarna, mamma sa att det är en förkylning som går nu, uscha.

Jag som aldrig blir sjuk!

Men har ändå; städat, tvättat, slängt sopor, diskat, lagat mat, vart på marten en pytte liten stund för att köpa mer gatsby wax.


Erics pappa kom även förbi hos oss idag, han hade köpt en bakmaskin till oss!

Så nu ska det börjas baka, massa bröd antagligen :)

Så himlans snälla hans föräldrar är, bara köpa grejer sådär!


Just nu kollar jag på idol och äter godisremmar ifrån marten.

Hade varit gott med popcorn! Men dom är slut :( 


    

Jag älskar er <3                                                                             Bakmaskinen!

Av Isabelle Karlsson - 10 september 2011 22:00

Återigen så kan jag inte sluta, hes fuckin awesome.


-"Open your mouth once more, and I swear I'll chew your fucking lips off. Try singing show tunes then, dickwad."


-"I can rebuild the world... in paper-mache. Friggin' awesome!"


-"Cake and ice cream. A match made in belly heaven. Mmmm."


-"'Sea cow this' and 'sea cow that'. Fucking bastard sea cows taking up all the conversation! It's MY turn to shine."

  

Av Isabelle Karlsson - 10 september 2011 21:13

Idag var jag på skene marten med bästaste Anna, vi kollade på alla saker som fanns och hävde i oss socker i alla former!

Proppade även i oss en halv pizza var :3

Har även varit med Malin och träffat massa folk jag tycker om.

Köpte ett hårvax till Eric som heter gatsby och ska vara jätte bra.

Han blev mega glad :D

  Jag vann en sådanhära rosa panter :)   Anna och sockervadden!

Och jag köpte ju självklart en rosa :)
  Heliumballonger!! :D   Malin      Slushie!   Mums!   Frank ifrån Donnie Darko och lilla Märta.   Mega karusellen !   Anna, Märta och Levin :)   Massa godisremmar, köpte 4st till mig och Eric <3

Vattenmelon, tuttifrutti, jordgubb&vanilj och Smultron, MUMS!

Av Isabelle Karlsson - 10 september 2011 20:22

Var på party hos Blondie, eller mest chilldrickande.

Gött folk, go dricka och bra musik :)

    
       

Av Isabelle Karlsson - 8 september 2011 22:50

Många fotografer kommer tycka lite mindre om mig nu.

Men jag älskar svartvitt MED färgdetaljer, PUNKT.

Och den hära lille tissetatten blev ju så mycket sötare!

 

Av Isabelle Karlsson - 8 september 2011 22:18

Jag har beställt hem kroppsglitter saker.

3olika sorters glitter i olika former.

Köpte glitterspray till håret på gekås när jag var där igår, gillas!

Helt sjukt att man kan vara så besatt av glitter, jag kan inte sluta!

I totally love it.

Isabelle Sparkle

 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards