Världens bästa Isabelle

Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

Influensa

Av Isabelle Karlsson - 19 mars 2012 18:08

Började igår att min visdomstand gjorde dödens ont och tandköttet svullnade så jag inte kunde tugga.

Sov gott med alvedon och vaknade 7 imorse när jag skulle till jobbet och mådde sämst.

Ont i precis hela kroppen, yr, feber, jätte trött och illamående.

Så fick stanna hemma idag, imorgon med då jag mår sämre än imorse.

Jag och Tyson har legat under täcket på soffan och kollat på både Anastasia och The help, mycket bra filmer må jag säga.

Fick hem min säng idag och känner att det kan ta mig några timmar att få ihop den då jag inte ens orkar laga mat.

Men kan inte sova på soffan en natt till, den är stenhård!

Jag vill just nu ha: soppa, hemmakvällsgodis, varm oboy, bra filmtips och en handyman som sätter ihop min säng.

Jag förtjänar inte att må såhär, synd om mig.

Behöver hjälp att få i "hyll-plupparna" i min bokhylla, tog ur dom när jag målade och nu får jag inte i dom då det är lite färg i hålen, hilfe!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Karlsson - 12 september 2014 12:44


Av Isabelle Karlsson - 4 september 2014 15:37

What i do when i have nothing to do heh

Av Isabelle Karlsson - 8 maj 2014 11:59


Fyllde i med lite färg. Den 26 fortsätter vi!

Av Isabelle Karlsson - 21 april 2014 16:24

Allting rör sig så fort. Behöver lite slowmotion för att hinna med. Jag fattar ingenting. Vad händer? Kommer jag explodera? Eller har jag redan gjort det? Känns som om mitt psyke har blivit drogat. Jag släpas med på vad som förväntas hända ...

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards