Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under mars 2012

Av Isabelle Karlsson - 14 mars 2012 19:10

Har haft en del fritid det senaste och håller på att göra iordning i lägenheten.

Har fått hit min soffa och sängen kommer den 19.

Just nu håller jag på att måla min bokhylla vit, istälelt för brun som den var innan.

Fanns inte 1liters burkar som kajsa sa att jag skulle ta för att det skuklle räcka så tog storleken mindre och nu sitter jag här å färgen är slut. Får köpa mer imorgon så jag blir färdig med den.

   

Kommer bli awesome, och tog bara ut 3 hyllplan då dom andra sitter fast på ett annat sätt.

Lathet helt enkelt, men blir bra ändå.

Av Isabelle Karlsson - 8 mars 2012 21:17

Jag är så förbannat glad just nu, allting känns awesome.

Det gör inte ens något att jag inte äger en säng eller att det har kommit massa snö!

Jag har världens bästa hund, fått mer jobb och umgås med awesome människor!

Imorgon ska jag jobba och sen till fina Helena i Borås för att fixa mina naglar.

Ska kolla runt efter fina sängkläder och sådant nödvändigt, typ tapeter med.

Lägenheten ska bli som ny och så mycket jag det bara går!

Jag har dessutom gått ner ett kil till såg jag häromdagen, happyfuckingface! two to go!

Livet leker och jag mår awesome.


Hade gjort det mesta för denna ringen dessutom:

   

(klicka på bilden för att komma till hemsidan)

Av Isabelle Karlsson - 8 mars 2012 10:01

Förutom snön som kom i natt!

Jag mår bra, har lite att göra då eric håller på att flytta just nu och när han är klar så måste jag göra iordning lägenheten och köpa grejer. 

Har bestämt mig för att bo kvar i lägenheten så länge tills jag hittar något bättre.


Ska köpas:

Säng

Sängbord

Tv

Tvbord

Skänk/byrå

Och små saker.


Ska kanske tapetsera i dagarna, behöver bara hitta någon som kan.

Måla lite små saker och prata med marksbostad om skavanker i lägenheten.

Detta kommer bli så förbannat bra! Är lite lycklig just nu.

Har dessutom fjärilar i magen, pirr pirr!

 

Har bokat tid för att göra iordning min trollslända i september! :)

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards