Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Isabelle Karlsson - 18 augusti 2012 23:43

Jobbar just nu och har sovande jour men har svårt att somna som vanligt.
Kollar runt på instagram, älskar verkligen den appen. allt med bilder att göra typ haha.
Men ja ne jag tänker mycket nu för tiden, försöker lita på folk men det är så sjukt svårt. varför?
Så ofta man blir sårad och vill nog bara inte öppna upp mig så jag blir det.
lättare att hålla sig undan och hålla käft om känslomässiga saker. inte för alltid men bara tills man vågar och känner att det är rätt. jag har en glad period nu men så börjar man tänka ibland.
så mycket ord som sätter sig och snor ens självförtroende.
Ska börja träna, eller ah snart
ska få lön först så jag har råd med gymkort. har sämst kondition och värk i kroppen av mina jobb så måste skaffa lite muskler.

Provade en ny rockstar ifrån shell idag, den rosa så klart, den var god faktiskt. så blir väll nya beroendet.
Skitsamma, måste försöka sova.
jobbar till 15 imorgon. keep up the good work för jag vill ha pengar som jag kan tatuera mig för!
Xoxo

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards