Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Isabelle Karlsson - 26 augusti 2012 16:39

Va lite depp innan så beställde hem lite grejer på nätet, töjningar, skor och sängkläder.

Ska se om jag hittar lite kläder med.

Igår satt jag och Kristian här och drack massa öl och peppade oss med lmfao musikvideor, sen tog vi taxi till hotellet och var där hela kvällen.

Träffade på goa människor och hade en kul kväll/natt.

Idag vaknade jag av att hela huset skakade av åskan. 

Har bara internetshoppat, städat och ätit popcorn hela dagen.

Fick ett samtal och fick reda på att jag slapp jobba imorgon, awesome!

Jätte skönt att vara ledig då jag ska upp tidigt på tisdag för att åka till syster <3

Om 9 dagar fyller jag i trollsländan! Åh vad jag längtar, ska bli så bra!


 man ska hålla tag i sina riktiga vänner! <3



Jag är trött på att människor ljuger. Trött på falska förhoppningar.

Trött på att människor bara "plockar fram en" när dom behöver en.

Jag tänker då inte finnas här föralltid, tänker då inte vänta.

jag förtjänar bara det bästa. Men det är så svårt att få tummen ur att lämna det som ej är bra för en.

Så jobbigt att hjärnan och hjärtat inte arbetar ihop riktigt.

Förstår inte vad problemet är.


 

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards