Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Isabelle Karlsson - 29 augusti 2012 15:44

Vem gillar inte godis??

Så genom att länka och tipsa om gotterian får jag hemskickat godis^^

Gör det ni med!



http://gotterian.se/ 

 

 

Av Isabelle Karlsson - 29 augusti 2012 10:43

Ingen kommer passa dig


Text&Musik. Anna Hertzman


jag är inte korkad som du säger att jag är
jag är inte allt det där som du tror att du ser
jag är mycket mer än du nånsin kan förstå
du ska va glad att det en gång var vi två
för jag är för bra för en sån som dig
jag är för smart jag är en bättre tjej
tack och adjö och ännu lite till


ingen kommer passa dig på det sätt du vill
jag har packat mina saker flera gånger
har skrivit en massa blödiga sånger
trott jag var körd efter allting som vi haft
trodde jag skulle dö efter dom saker som du sagt


jag är för bra för en sån som dig
jag är för smart jag är en bättre tjej
tack och adjö och ännu lite till
ingen kommer passa dig på det sätt du vill


du stör dig på hur jag lever idag
att jag byter karl var varannan dag
jag får ju ta igen alla stunder som jag missat
höra alla egenskaper jag visst haft


jag är för bra för en sån som dig
jag är för smart jag är en bättre tjej
tack och adjö och ännu lite till


ingen kommer passa dig på det sätt du vill
ingen kommer passa dig på det sätt du vill

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards