Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Isabelle Karlsson - 1 oktober 2011 23:00

Idag var det också förbannat dimmigt, men blev några fotografier iaf !

 Sandsjön. Tallar.  Dimma.

 Fint dimmigt landskap och min bil!

Av Isabelle Karlsson - 1 oktober 2011 22:51

Idag körde jag till Systeryster och Herr Larsson, som jag skrivit tidigare(tror jag) så har ju dom köpt en gård!

Och idag var jag där och hjälpte till att maskeringstejpa lister tills när dom ska måla väggarna.

Fick jätte god lasange till lunch som systeryster lagat :)

Tyson var med där borta och sprang runt som en galning, nu ligger han och sover jämte mig i soffan :)

  Huset     En finfin fjäril     Duktig Isabelle ! Mumma! Utsikten ifrån huset.

Av Isabelle Karlsson - 1 oktober 2011 22:40

Idag ringde lilla Sebbe och frågade om jag kunde komma till crossbanan och ta kort.

Självklart åkte jag dit, men det var så förbannat dimmigt så man såg typ inget på banan och korten blev alldeles för dimmiga.

Så fick bli några smuts kort istället :)

 Tog med ett kort så ni får se hur alla de andra korten på banan blev, as dimmigt!  Smutsiga crossförare :)  Sebbe var lagom sketen efter en körning! Söten!  Tuffingen ! 


 Jätte mycket lera ! 

Jag var nog den renaste på hela stället och självklart gick jag i vit tröja, passande på en crossbana va?   

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards