Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Isabelle Karlsson - 5 oktober 2011 21:50

Idag åkte jag till Jysk och köpte en liten byrå som jag ska ha mina hårprodukter i.

Tog ett tag att sätta ihop den och när jag hade satt i två lådor så passar inte den sista och jag inser att jag hade satt en grej upp och ner på.

Så det var bara till att ta isär halva byrån och vända på en grej, sätta ihop den igen och sätta i lådorna(igen) och sedan var den klar!

Blev himlans bra måste jag säga     

Köpte även 2tvättkorgar och en bädd till Tyson. 

 

Av Isabelle Karlsson - 5 oktober 2011 15:01

Idag åkte jag till marks assistans för att skriva under min namnteckning(för jag hade glömt det) på mina tidrapporter.

Och jag älskar att hälsa på där nere, satt och pratade med Jörgen och Anette en stund. Som jag har skrivit innan var det ju så att jag har bott hos Anette till och från när jag var pytteliten. Kan fortfarande inte riktigt fatta det!

Skulle berätta för dom att jag hade skaffat körkort så dom vet det när dom kollar efter lite mer jobb åt mig 

 Jag fick en Marks assistans t-shirt, V-ringad!Fint skare va !

         

(man kan klicka på alla bilder för att se dom i större format)

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards