Världens bästa Isabelle

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Isabelle Karlsson - 22 oktober 2011 22:23

Idag åkte jag hem till Systeryster och Herr Larsson för att hjälpa till att röja ur ladugården som ska rivas.

Jag fick nybakade bullar när jag kom dit och så käkade vi glass som jag hade tagit med mig. 

Systeryster är grym på att baka bullar!! Mums.

Sedan bytte vi om och gick ut, släpade massa trägrejor till elden och sorterade skrot i olika högar, skulle haft kort på hur stark jag var när jag bärde plankor!

(för antar att folk inte tror på att jag bärde så mö   )

 Tyvärr så ser man inte all bråte på det här kortet, bakom allt man ser är det ännu mer, allt detta står på plankor som med skulle ut. Och var en del på ett annat ställe med som skulle röjas ut.

Känns as gött att ha hjälpt till och fått röra lite på sig!

Kanske ska dit imorgon med, får se om det är någo träningsvärk på g !

Älskade systeryster <3

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards