Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under juli 2011

Av Isabelle Karlsson - 20 juli 2011 20:20

Jag sitter här och har verkligen inget alls speciellt för mig.

jag ska duscha snart.

Lars Winnerbäck spelas högt och fint.

Har aldrig varit speciellt mycket för han men nu satt han banne mig bra.

Jag får liksom ingen ordning på mig själv

Hihi är pirrig i kroppen-hög på musikrus och planerar dagar som ska bli bra.

Jag ska bli allt du alltid ville bli, jag lovar.


Jag vill dansa i sommarregn, sjunga högt, falskt och inte ha ett endaste bekymmer !

  Carrow, jag och en alldeles perfekt sommardag.

Av Isabelle Karlsson - 20 juli 2011 20:15

Jag skickar livet som ett,
Jag skickar livet som ett brev
Som några rader I en sång jag skrev
Med drömmen om en evig dag
Nånting om tidlöshetens lag
En laglöshet av tidlös lag


Tänk om vi kunde stanna still
Och göra samma sak en månad till
När vinden leker I ditt hår
Vi bortser från att tiden går
(Törnrosa sov I hundra år)


Stanna kvar Isabelle
Medan natten går mot kväll
Medan skuggorna ler
Överallt I vårt kvarter
Stanna kvar Isabelle
Och natten går
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/c/cirku...belle_och_solen.html ]
Så natten flyr och dagen gryr
I dina ögon stiger solen upp
En morgonnaken cigarett
En vind och röken
Mot min kind
När solen dansar på din bara kropp
En kropp som bara solen sett


Men dagen går och jag förstår
Att trots att det var tidig morgon
Så måste solen ha sin gång
För är man van att ha sin ban
Så smakar livets brännvinsheta kyss
Som toner ur en annan sång


Så ekar stegen och hon går
Och tystanden är det som återstår
Samt några rader som jag skrev
Man säger leva låta lev
Jag skickar livet som ett brev
Jag skickar livet som ett brev


Cirkus miramar

Av Isabelle Karlsson - 20 juli 2011 14:06

Jag har fått jobb till hösten!

Har nya tatueringar, nytt jobb, underbar pojkvän, bästa hunden, pengar.

Tror jag ska fira med lite sushi!

  (mobilbild i spegel ftw)

Av Isabelle Karlsson - 17 juli 2011 21:33

Nu är jag hemma efter en dag på Hisingen hos Lyrevall.

2tatueringar senare, inplastad och klar!

 

  PLAST!   Isabellen.

Av Isabelle Karlsson - 17 juli 2011 00:58

Idag har jag Elina och Tyson varit på wheels and wings.

Många kort, mat, cruisande!

Har många fler kort på datorn som kommer upp så småningom.

Några att börja med.

      Tyson fick flaskvatten i glassbägare :)       Den röda var min favorit! (den glittrade)

Av Isabelle Karlsson - 16 juli 2011 14:30




Jag har inte rökt på 3 Månader!



 

Av Isabelle Karlsson - 16 juli 2011 14:08

Häromdagen fotograferade jag blommor.

Jag kan aldrig sluta!

Jag älskar att fotografera blommor och det finns så sjukt många olika.

  Snart kommer Elina hit så ska vi åka ner till Varberg för denna helgen är det wheels & wings!

Så hoppas det blir några bra kort där nere.

http://www.wheelsnwings.se/

Av Isabelle Karlsson - 15 juli 2011 23:10

Jag kommer bara sitta här och se såpbubblan
fara mot sin undergång, när du sjunger
sång 1,2,3 bara vara du och jag nu för idag.

Snook-såpbubblor


Åh, jag vill allt på en och samma gång.

Jag vill HA allt på en och samma gång.

Jag ska tatuera mig på söndag, vad det blir får ni inte veta.

Jag måste ha lite privatliv, även om det inte hade skadat att bli känd.

Jag vill vara allt på en gång.

  Min kära lady plockade blommor till mig, hon är söt!

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards