Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under juli 2011

Av Isabelle Karlsson - 15 juli 2011 20:27

Provade water marble för första gången, antagligen sista-

ne men fasen vad jobbigt det var.

Nu måste jag nog lyckas på riktigt en gång iaf.

Måla dina naglar vita och tejpa runt nageln på huden, nagelband osv.

Man tar en skål med vatten, droppar i nagellack så det blir ring i ring i ring osv.

  Sedan drar man med tandpetare i så det flyter ihop lite grann..

man gör som man vill, sedan doppar man nagel med den vita sidan rätt ner i vattnet.

Låter enkelt, yeah right.

Resultat??

  Har nagellack överallt just nu.

Och använde ju så klart inte 2 färger utan ca 7st.

Men men, prova om ni vill/orkar.

Finns tutorials på youtube.

nu måste jag försöka en sista gång.

Av Isabelle Karlsson - 12 juli 2011 16:40

Nu har jag hämtat ut min nya mobil! Än så länge jätte nöjd :)Sov typ inget alls på jobbet inatt så hoppas det går bättre denna natten. Tjoho!

Av Isabelle Karlsson - 10 juli 2011 20:37

Hahaha Tyson vill gå ut nu!

Eller vad tror ni??


 

Av Isabelle Karlsson - 10 juli 2011 20:10

Var inte så engagerad så är ganska många skavanker och så.

Men är relativt nöjd ändå :)

  Typ körsbärs träd eller något.

Av Isabelle Karlsson - 10 juli 2011 19:44

Sitter och målar naglarna, fick lite inspiration ifrån dayviews.

Är inte klart och finns ingen bild så ni får en ifrån förra målningen:

   

Av Isabelle Karlsson - 9 juli 2011 19:06

Fick en hätte HÄTTE stor klubba av eric med massa klubbor i, NOMnom!

Gillar min pojkvän :3

Nu ska vi ta och festa!

  Söt Isabellen <3  

Av Isabelle Karlsson - 8 juli 2011 11:44

Åka och jobba i 24timmar.

sen är det fest.

jag kommer vara helt slut på söndag, men sen är det

upp och jobba 2 dygn igen i sträck.

Herregud!

  Bjuder på en fin bild på mig och Carrow.

Kajsa som har fotograferat.

Av Isabelle Karlsson - 7 juli 2011 22:39

Idag fick jag och Tyson skjuts av Eric hem till mamma och pappa.

Vi åt mat och bakade muffins, fast mamma läste bara receptet.

Vanligt muffins recept, sen delar man upp det i olika byttor och blandar

sedan smeten till den färg man vill ha med karamellfärg.

Tadaaa! :

      Regnbågs muffins :3

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards