Världens bästa Isabelle

Alla inlägg under juli 2011

Av Isabelle Karlsson - 6 juli 2011 23:43

Min kära vän Anna har ju världens finaste hår och

nu ska NI gå in på länken nedanför och rösta på henne bidrag 235.

Klicka här på siffrorna:


235


 

Av Isabelle Karlsson - 6 juli 2011 22:15

Har man varit bortskämd om man haft egen badstrand hela sitt liv?

Har bott på landet hela mitt liv och har alltid haft det förbannat bra.

Jag har hela mitt liv bott i fosterfamilj och det finns ingen

bättre familj i hela världen.

Jag älskar min familj <3

  Badade aldrig men fötterna fick sig ett dopp!   Så här lagar vi mat på landet, i en muurikka(längstbort) och en förbannat stor(och tung) stekpanna :)

  Lite fotografering fick allt ingå i dagens planering.

Av Isabelle Karlsson - 4 juli 2011 19:18

Tyson gillar inte blixten men han är himlans fin när han blundar med.

    Jag älskar Eric & Tyson.

Jag har inte mått så bra efter tråkiga besked idag.

Jag förtjänar det inte, jag skäms över dig, för första gången.

 

Av Isabelle Karlsson - 3 juli 2011 19:24

Jag, Eric och Tyson var nere vid Lygnern en stund idag.

Eric fick nästan en aborre men den lossnade sen fick han sin första gädda!

  Tyson var så klart med!

  Myspys dag <3

  En fin dag.

  Erics första gädda! :D

Av Isabelle Karlsson - 2 juli 2011 23:00

Mamma kom och hämtade mig idag för

Eric skulle ut och fiska och jag ville inte vara hemma själv.

På vägen såg vi en bil som gjort en dum parkering.

  Jag och Tyson har haft en mega mysig dag hemma hos mamma och pappa.

Min kära vän Anna hade tonfisk godisar till Bianca när jag var hos henne för ett tag sen och Tyson älskade dom så nu köpte jag det till Tyson.

Köpte till katten med man hon gillade dom inte så Tyson fick hennes påse med :)

  Åt mega god mat idag, blandad kompott!

  Grillat lamm, kött, färsk potatis(hemma odlade), korv, räkor och melon <3

Önskar att alla dagarna vore så här bra!

Av Isabelle Karlsson - 2 juli 2011 22:47

Igår kom pauline hit och vi stack till Kinna stadshotell.

Var inte alls mycket folk men vi hade kul ändå!

  Jacobs creek

Av Isabelle Karlsson - 1 juli 2011 20:49

Det gäller att alltid se så bra ut you ugly motherfuckers.

Ne skämt åsido, idag har jag sett bra ut, dag som kväll.

  På jobbet idag (och igår) såg jag ut såhär.

(face dont matters)

  Min outfit nu på kvällen, Tyson i famnen och lille Sanji på golvet.

Eller ah Tyson är mindre än Sanji. hehe

Av Isabelle Karlsson - 1 juli 2011 19:09

Fredag kväll, tuggar runt, stadshotell, dubbelrum

glider in på klubben, kolla snubben, puffa bubbelgum.

Om en stund kommer Pao hit.

Låten säger allt! Eller ah, vi ska till stadshotellet (Y)

Presentation


Isabellen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Bilddagboken

 

Jag har även en bilddagbok som man borde kolla in.

nikotindamen.bilddagboken.se/

Något du undrar kanske?

23 besvarade frågor

sök


Ovido - Quiz & Flashcards